Re: ja tez

Data: 2004-02-03 23:11:20
Temat: Re: ja tez
Od: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl>

slawek <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> kolejny

> Dlatego ze nie badano tam diety optymalnej tylko jakąś diete z dużą
ilością
> tłuszczy nasyconych , czy anna odpowie nam jak dokładnie wyglądały
proporcje
> składników w tamtych badaniach i czy badania przeprowadzono na ludziach czy
> na królikach trawożernych np ?? ;)
>
> Slawek

W badaniach Greenwood ktore prztoczylam wszystko jest opisane dokladnie:-)
Proporcje skladnikow sa podobne do diety kwasniewskiego, a nawet tluszcy
nasyconych jest nieco mniej.
Mozna te badania porownac, ale tyko wtedy kiedy podasz jakie wyniki otrzymal
kwasniewski w identycznych badaniach ktore przeprowadzil na swoich
szczurach.
Ciekawe tez jak dlugo u niego te szczury zyly w kolejnych pokoleniach i o
ile udalo mu sie to ich zycie wydluzyc na tej jego diecie.
Nie uwazasz, ze jest to bardzo wazne? Przeciez istnieje wiele Arkadii,
osrodkow i nawet juz przedszkoli gdzie ta dieta jest zalecana dzieciom.
Przeciez dr Ponomarenko te badania robil to powinien rezutaty znac.
A moze nie byly one takie wspaniale, skoro sam Ponomarenko tej diety jednak
nie stosuje?.
Nie pomyslales nigdy o tym?

pozd. anna