ja zrzucic 10 kilo

1. Data: 2004-04-16 08:45:44

Temat: ja zrzucic 10 kilo
Od: "Asia" <kaina@(spam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich:) mam do was pytanko...waze 10 kg za duzo chcialabym to
zrzucic jaka diete proponujecie najlepiej jesli juz ktos sprawdzil i
zadzialalo:)
pozdrawiam:)

2. Data: 2004-04-16 08:51:22

Temat: Re: ja zrzucic 10 kilo
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam wszystkich:) mam do was pytanko...waze 10 kg za duzo chcialabym to
> zrzucic jaka diete proponujecie najlepiej jesli juz ktos sprawdzil i
> zadzialalo:)
> pozdrawiam:)

Ogólna zasada jest taka:
od węglowodanów się tyje od tłuszczy się chudnie.
Zmniejsz ilość wszystkiego co jest zrobione z mąki i ziemniaków,
zmniejsz ilość owoców (nadmiar tuczy), wywal soki,
na pewno pomoże.

Powodzenia.
Janusz.

3. Data: 2004-04-16 08:56:31

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

--

Proponuje tłustą dietę dr Jana Kwaśniewskiego. Sprawdzona.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

4. Data: 2004-04-16 09:10:06

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:

> witam wszystkich:) mam do was pytanko...waze 10 kg za duzo chcialabym to
> zrzucic jaka diete proponujecie najlepiej jesli juz ktos sprawdzil i
> zadzialalo:)
> pozdrawiam:)

Tylko nie myl diety Atkinsa z dieta Kwasniewskiego obie sie zasadniczo
roznia ,
łączy je
tylko mała ilość węglowodanów. Pozdrawiam.

5. Data: 2004-04-16 09:14:52

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ogólna zasada jest taka:
> od węglowodanów się tyje od tłuszczy się chudnie.

Zasada jest taka od _nadmiaru_ węglowodanów się tyje, od _nadmiaru_ tłuszczy
takowoż.
Leszek Serdeński się tu kiedyś spowiadał z przyborów ciała - czyli nadmiar
nawet na "idealnej" diecie da taki a nie inny efekt.
Nie ma co ludziom mydlić oczu.

> Zmniejsz ilość wszystkiego co jest zrobione z mąki i ziemniaków,

Prawda

> zmniejsz ilość owoców (nadmiar tuczy)

To zależy - może nadmiar bananów - za inne owoce sezonowe dostępne w Polsce
jestem skłonna dać sobie rękę uciąć - co roku się nimi obżeram i jedynym
efektem jest zjazd wagi nawet do 46 z kawałkiem kg, co nie wygląda już
najlepiej i musze się "podtuczać".
Jedna tylko zasada - owoce owe powinny być częścią jakiegoś posiłku, lub
stanowić go w całości, a nie być dopychane na pełny już czego innego
żołądek - nie ma cudów - _każdy_ nadmiar_ da taki a nie inny efekt.

>, wywal soki,

KUPNE soki wywal - własnej roboty od czasu do czasu nie zaszkodzą.

> na pewno pomoże.
AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA! :-).

Sowa

6. Data: 2004-04-16 09:35:30

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasada jest taka od _nadmiaru_ węglowodanów się tyje,
> od _nadmiaru_ tłuszczy takowoż.

Ja napisałem to w dużym, baaaaardzo dużym skrócie. Od nadmiaru samych
tłuszczy
się nie przytyje. To pewne. Ale kiedy są wmontowane w jakąś tam dietę,
to wszystko zależy od jej składu. Przy obfitości bułeczek, ziemniaczków
i OWOCÓW tłuszcze zadziałają błyskawicznie i zgubnie. :-(

> Leszek Serdeński się tu kiedyś spowiadał z przyborów ciała - czyli nadmiar
> nawet na "idealnej" diecie da taki a nie inny efekt.
> Nie ma co ludziom mydlić oczu.

Spokojnie. Różni teoretycy DO mówią różnie. Ja bym nie był aż taki
radykalny.

> [...]
> jestem skłonna dać sobie rękę uciąć - co roku się nimi obżeram i jedynym
> efektem jest zjazd wagi nawet do 46 z kawałkiem kg, co nie wygląda już

Stąd wnioskuję, że omijasz tłuszcze.

> [...]
> żołądek - nie ma cudów - _każdy_ nadmiar_ da taki a nie inny efekt.
> KUPNE soki wywal - własnej roboty od czasu do czasu nie zaszkodzą.

Chodzi o to, że soczki przemycić łatwiej, niż całe owoce. W ciepły dzień
można wydoić do 2 l. Wiesz ile tam jest fruktozy, glukozy i innych
węglowodanów?

> AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA! :-).
> Sowa

Aktywność fizyczna jak zawsze jest na czasie.
Janusz.

7. Data: 2004-04-16 09:54:15

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <kaina@(spam)gazeta.pl> napisał w wiadomości

> zrzucic jaka diete proponujecie najlepiej jesli juz ktos sprawdzil i
> zadzialalo:)
> pozdrawiam:)

Najprościej to przestać jeść i pić tylko wodę. Głodówka to najlepsza rzecz
na wyregulowanie organizmu do prawidłowej wagi. Tylko należy pamiętać o
zapoznaniu się z podstawami teoretycznymi odnośnie postu oraz okresie
wychodzenia z niego.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

8. Data: 2004-04-16 09:55:38

Od: "Asia" <kaina@(spam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje Wam...moze to pomoze mi z 60 zjechac na 50 bo juz mam siebie dosc;)

9. Data: 2004-04-16 09:59:11

Temat: Re: jak zrzucić 10 kilo
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na wyregulowanie organizmu do prawidłowej wagi. Tylko należy pamiętać o
> zapoznaniu się z podstawami teoretycznymi odnośnie postu oraz okresie

Może być. Nie należy jednak
zapominać o efekcie JO-JO. :-)
Janusz.

10. Data: 2004-04-16 10:02:18

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Asia" napisała w wiadomości:
> dziekuje Wam...moze to pomoze mi z 60 zjechac na 50
> bo juz mam siebie dosc;)

A przy jakim wzroście?
J.

jak schudnac bedac wege?