Re: jabłoń, morela i śliwa - robaczywe owoce...

From: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: jabłoń, morela i śliwa - robaczywe owoce...
Date: Mon, 19 Jul 2010 16:40:37 +0200

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:i21ka9$tg5$1@news.vectranet.pl...

> Hejka. Przyjmuję tę decyzję z ogromnym żalem choć nie wiem dlaczego.
> ;-)

Dlatego, że w ten sposób oszczędzam las. Tylko w tym upale to człek czasami
zapomni to czego nie pamięta ;-)

> Oczekiwałeś na rewolucyjne zmiany w fizjologii roślin? Na jakiej
> podstawie?

A gdzie takowe oczekiwanie wyartykułowałem? Stwierdzam - nie ma zmian, to
nie ma powodu do kupienia zadrukowanego papieru. Widzisz sam - jakie to
genialne.
:-)))

> Tyż prawda. Warto też wspomnieć o właściwym nawożeniu itp. :-)

O tym, to już nawet dzieci w przedszkolu uczą (przedszkolanki mają działki).
;-)

> Czy ja wiem?
> Pozdrawiam pokornie Ja...cki

No, baaaa. W Twoim wieku, to skleroza możliwa, a i przy tak mizernej
posturze nawet mały kłopot to już poważny kłopot.
:-)))))))

Pozdrawiam serdecznie
skryba