jagody, jagodki:-)

1. Data: 2005-06-27 21:28:27

Temat: jagody, jagodki:-)
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczelo sie:-)
Tesciowie przywiezli mi cos ponad 2 litry tych pysznych bordowych kuleczek.
Troche zjemy, ale troche chcialabym przetworzyc. I znowu mam problem jak.
Jagódki do sloiczka (takie zasypane cukrem) odpadaja bo mam jeszcze 6
sloiczkow w szafce a i w tym roku na pewno dostane niezly zapas juz
zrobionych od tesciow. Wiec poki mam swieze owoce moge niby wymyslic cos
innego. Ale co????? Pomozcie kochani prosze:-)

Kropelka

2. Data: 2005-06-27 21:41:00

Temat: Re: jagody, jagodki:-)
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:d9prb7$h6a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Zaczelo sie:-)
> Tesciowie przywiezli mi cos ponad 2 litry tych pysznych bordowych
kuleczek.

ups... kolorki mi sie porabaly....wg mnie jagody to te ciemne, prawie czarne
owoce:-) Te po ktorych buzia tak slicznie wyglada;-)

Kropelka

3. Data: 2005-06-28 06:45:44

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na bierząco do spożycia
koktajl
makaron z jagodami
pierogi z jagodami (można zamrozić)
Megi

4. Data: 2005-06-28 13:09:25

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Megi" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> na bierząco do spożycia
> koktajl
> makaron z jagodami
> pierogi z jagodami (można zamrozić)

To tak jak mowilam bierzace spozycie... makaron z jagodami podobnie jak
pierogi sa dla mnie niejadalne:-(
A co z przetworzeniem?

Kropelka

5. Data: 2005-06-28 15:09:35

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dacie rady zjeść dwóch litrów jagód?

Pozdr. Ewa - która nie miałaby problemu;)

6. Data: 2005-06-30 09:53:49

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dacie rady zjeść dwóch litrów jagód?
>
> Pozdr. Ewa - która nie miałaby problemu;)

Jagodzianki, zróbcie jagodzianki! (i mnie zaproście) :)

--
KingAM

"Jesteś jak... Jak 'udręczona łechtaczka' z Twej tfurczości."
[Katarina Politzowa]

7. Data: 2005-06-30 13:50:19

Od: "Mimoza" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
A może winko jagodowe?
Winko to jest dobrym środkiem wzmacniającym i poprawiającym trawienie.

Składniki:

2-3 garście jagód
1/2 litra czerwonego, gronowego wina

Wykonanie:

Jagody włóż do niezbyt głębokiego rondelka i zalej małą ilością wrzącej wody.
Gotuj je na średnim ogniu przez 15 minut. Następnie dolej wino i pozostaw na
małym ogniu jeszcze przez 5 minut. Pozostaw do całkowitego ostygnięcia i
przelej do czystej, zakręcanej butelki. Stosuj 2-3 kieliszki dziennie.

Przepis pochodzi ze strony poświęconej ziołom, ich wykorzystaniu w kuchni i
kosmetyce domowej http://blizejnatury.org

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Kwasne mleko - jak przechowac
[szukam] tort bez jajek, orzechow i truskawek
Pomysły na bób ?
chwalę się :) marchewką
stara lodowka Siemens