jajka w farszu do pierogów z kapustą?

1. Data: 2004-12-17 12:30:07

Temat: jajka w farszu do pierogów z kapustą?
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabieram się właśnie za robienie pierogów z kapustą (pierwszy raz w życiu,
proszę trzymać kciuki!).
Znalazłam przepis Joanny
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/pierogi.htm a w nim jest podane, że
do farszu dodaje się jajka - jak rozumiem po to, żeby farsz był bardziej
"spoisty".
Czy ktoś z was daje jajka do farszu? Bo ja osobiście mam mieszane uczucia.

--
pozdrawiam, misiczka

Seks jest niebezpieczny jedynie wtedy,
gdy się go zakazuje.
Larry Flynt
http://misiczka.com

1. Data: 2004-12-17 13:11:02

Temat: Re: jajka w farszu do pierogów z kapustą?
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2004 13:30:07 +0100, Waćpanna lub Waćpan *misiczka*, w
wiadomości news:<news:cpujj1$1k6$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> "spoisty".
> Czy ktoś z was daje jajka do farszu? Bo ja osobiście mam mieszane uczucia.

ja nie daję. przekręcam kapustę przez maszynkę i potem przesmażam żeby
odparowała i to już jest spoiste ;)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-12-17 13:35:08

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cpujj1$1k6$1@news.onet.pl...
> Czy ktoś z was daje jajka do farszu?
Ja rowniez nie daje. Jedynie porzadnie wyciskam ugotowana kapuste przed
posiekaniem. Pzdr. Magda

1. Data: 2004-12-17 14:47:59

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> farsz był bardziej "spoisty".
> Czy ktoś z was daje jajka do farszu? Bo ja osobiście mam mieszane

Ja też nie daję.
Pozdrawiam
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2004-12-17 14:53:13

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z was daje jajka do farszu? Bo ja osobiście mam mieszane uczucia.
Ja nawet kapusty nie siekam, w kilku miejscach ją kroję i tyle.
O jajkach w ogóle nie ma mowy

> --
> pozdrawiam, misiczka
>
> Seks jest niebezpieczny jedynie wtedy,