jak często sprzątacie mieszkanie?

11. Data: 2005-05-16 11:42:24

Temat: Re: jak często sprzątacie mieszkanie?
Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
news:4285c384$0$27735$f69f905@mamut2.aster.pl...
> zastanawiam się jak często polacy sprzątają swoje mieszkanie (lub
> zatrudniają kogoś do poprzątania)

Witam!
Sprzątam sama :-)

> chodzi o odkurzanie,
Zazwyczaj codziennie.

>mycie łazienki,
Raz w tygodniu. Łazienkę dla gości sprzątam rzadziej.

>mycie podłóg
Raz w tygodniu.

> oraz o większe, np. mycie okien
Maksymalnie dwa razy w roku.

Oprócz tego codziennie sprzątana kuchnia (blaty, podłoga), mycie zlewu, płyty
elektrycznej w zależności od potrzeb dwa-trzy razy w tygodniu.
Codziennie chodzi zmywarka, codziennie są wyrzucane śmieci.
Pralka włączana co dwa-trzy dni. Co kilka dni zbieram i wyrzucam przeczytane gazety.
Co tydzień sprzątam klatkę kanarków, a co dwa tygodnie cztery akwaria :-)
Pozdrawiam!
Agnieszka i dwa kanarki :-)

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

12. Data: 2005-05-16 11:51:50

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek napisał(a):
> U sasiada ostatni raz slyszalem odkurzacz rok temu (akustyka swietna, wiec
> nie mozna przeoczyc). Mieszka tam 2 facetow: ojciec z synem :)

A Tobie nie zdarza się wychodzić z domu?
BTW gdy nie miałam w domu dywanów ani wykładzin, odkurzacz włączałam
niezwykle rzadko.
--
Ania

13. Data: 2005-05-16 20:45:18

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusia D." <N...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Pralka włączana co dwa-trzy dni. Co kilka dni zbieram i wyrzucam
przeczytane gazety. Co tydzień sprzątam klatkę kanarków, a co dwa tygodnie

Rozumiem, że na nic więcej nie masz już czasu. Grunt to porządek!
Gosia - która nie sprząta sama :-)

14. Data: 2005-05-17 08:52:38

Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Rozumiem, że na nic więcej nie masz już czasu. Grunt to porządek!
> Gosia - która nie sprząta sama :-)

Witam!
Źle rozumiesz :-) Nie pracuję zawodowo, zajmuję się domem dla przyjemności. Może Cię
to dziwi, ale są ludzie, którzy lubią sprzątać i mieć zadbany dom i zadowolonego
męża. Stać by mnie było na wynajęcie sprzątającej pani, ale po co jak i tak mam czas
na wszystko? Nawet na lepienie pierogów, pieczenie chleba i dbanie o ogród.
Pozdrawiam!
Agnieszka z ciepłym chlebem na śniadanie :-)

--
____________________________

15. Data: 2005-05-17 08:57:29

Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> [...]
> lepienie pierogów, pieczenie chleba i dbanie o ogród.
> Pozdrawiam!
> Agnieszka z ciepłym chlebem na śniadanie :-)

Szkoda ze nie mam takiej sasiadki ;)

Pozdrawiam
futrzak

16. Data: 2005-05-18 09:54:58

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pieczenie chleba i dbanie o ogród.
> Pozdrawiam!
> Agnieszka z ciepłym chlebem na śniadanie :-)

No, jeśli mężowi wystarcza to, że dla niego sprzątasz i gotujesz to ok.
Chociaż trudno mi w to uwierzyć. Ja wolę zapłacić i zająć się w tym czasie
chociażby zabawą z dziećmi albo nawet malowaniem paznokci (mój mąż woli
pójść do restauracji z zadbaną żoną niż ciepły chleb- na dodatek niezdrowy).
Ludzie są różni, więć być może jesteście z tym szczęśliwi. Czego życzę.
Pozdrawiam
Gosia

17. Data: 2005-05-18 09:56:11

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Hej

> Szkoda ze nie mam takiej sasiadki ;)

No właśnie, ale dlaczego nie żony? (bo chyba jesteś mężczyzną)
Gosia

18. Data: 2005-05-18 11:35:40

Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> No właśnie, ale dlaczego nie żony? (bo chyba jesteś mężczyzną)
> Gosia

"Nie da ci matka, ..., nie da zona, co moze dac ci sąsiadka" ;)
Bo jedną żone już mam, a do sąsiadki chętnie przyjdę na ciepłe bułeczki ;)
ale niestety u mnie sasiadki to kobiety w wieku 60 lat i wyzej :-(

Miłego dnia
futrzak

19. Data: 2005-05-18 14:07:49

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 May 2005 11:54:58 +0200, na pl.rec.dom, gsk napisał(a):

> [...]
> Ludzie są różni, więć być może jesteście z tym szczęśliwi. Czego życzę.

LOL!!!!!!! :)

Ja dziekuje za taka zone co maluje paznokcie i chodzi jedynie "zadbana" do
restauracji...

20. Data: 2005-05-18 14:08:39

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 15 May 2005 22:32:24 +0200, na pl.rec.dom, gsk napisał(a):

> Może maja taki cichutki odkurzacz (od roku).
> Gosia

Albo placa jakiejs pani co to robi perfekcyjnie i maja czas na wszystko

Piekarniki elektrczyne - problem
Jak liczyć metraż?
szczegółowy kosztorys prac wykończeniowych domu 150 m2
czy ktoś chętny do współnajmu?
Korki strzelają :(