Re: jak czyscic uszy?

Data: 2005-12-04 20:03:08
Temat: Re: jak czyscic uszy?
Od: b...@g...pl (gimsat)

Mycie pod prysznicem moze prowadzić do powstawania w uchu grzybic.Mój
znajomy przechodził stan zapalny uszu, którego przyczynę trudno było
zdiagnozować i dopiero wymaz z uszu ujawnił rodzaj grzybni. Był leczony na
laryngologii w Lublinie z pozytywnym skutkiem. Od tego czasu unika wody a w
czasie kąpieli dokładnie uszczelnia uszy Unika publicznych basenów.