jak jeść aronię?

1. Data: 2003-09-07 22:45:19

Temat: jak jeść aronię?
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponoć jest świetna na obniżanie ciśnienia, ale wyjątkowo niesmaczna na
"surowo". Czy macie jakieś przepisy?

Ewa

1. Data: 2003-09-08 05:33:19

Temat: Re: jak jeść aronię?
Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa P. wrote:
> Ponoć jest świetna na obniżanie ciśnienia, ale wyjątkowo niesmaczna na
> "surowo". Czy macie jakieś przepisy?

Kyllyan pisal na ten temat parokrotnie ostatnio na grupie.

http://www.ag.bocznica.org/ :))))

J:)

1. Data: 2003-09-08 05:40:59

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponoć jest świetna na obniżanie ciśnienia, ale wyjątkowo niesmaczna
na
> "surowo". Czy macie jakieś przepisy?

Rzecz gustu, ja jem prosto z krzaka i mi smakuje :-)), ale musi być
bardzo dojrzała i zbierana najlepiej po pierwszych przymrozkach

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

1. Data: 2003-09-08 07:38:49

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <j...@o...wywal.pl> napisał w wiadomości

> Kyllyan pisal na ten temat parokrotnie ostatnio na grupie.
>
> http://www.ag.bocznica.org/ :))))

Szukałam w googlu. Są to albo informacje o roślinie, albo opisy przetworów
które można z niej zrobić.

Jeśli chodzi o posty Kyllyana, to co oznacza dla Ciebie "ostatnio"? Bo na
pewno nie w przeciągu ostatnich 3 tygodni. A wcześniej chyba owoców aronii
nie było.

Ewa

1. Data: 2003-09-08 07:44:44

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bo na
> pewno nie w przeciągu ostatnich 3 tygodni. A wcześniej chyba owoców

Ostatnio było 28 sierpnia

1. Data: 2003-09-08 07:49:46

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Bo na
> aronii
> >
> Ostatnio było 28 sierpnia

A to coś mój Outlook szwankuje, bo ostatni Twój post widzę z 29 sierpnia (o
suszonych pomidorach), a potem z 2 tygodnie przerwy. Może dlatego, że w
międzyczasie była awaria sieci osiedlowej.

Ewa

1. Data: 2003-09-08 08:00:44

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa P. wrote:

> Szukałam w googlu. Są to albo informacje o roślinie, albo opisy
> przetworów które można z niej zrobić.

No ale co bys chciala z tej aronii zrobic? Kotlety? :) Nie lubie aronii
ale pilem sok, jadlem jakies cos a'la "borowki" z aronii, jest chyba
takze herbatka aroniowa....no i nalewka rzecz jasna.

> Jeśli chodzi o posty Kyllyana, to co oznacza dla Ciebie "ostatnio"?

Kyllyan pisal co zrobic, aby aroniia nie byla tak strasznie cierpka w
smaku. A to wg mnie wpisuje sie w Twoje pytanie, >>>co uczynic aby
aronia przestala byc niesmaczna na "surowo"<<<. Ponoc nalezy ja
zamrozic. Czy to jednak dziala - nie wiem, bo mnie po aronii "wykręca"
od kwasnoty :)

J.

przepis na pumeprnikiel - obiecane
[OT] ewolucja, nabywanie umiejetnosci....
lodowka i klasa energetyczna
Buszując po Sieci
jak cherokee jadla raka?