jak jest z radiami cyfrowymi

1. Data: 2009-02-06 06:31:43

Temat: jak jest z radiami cyfrowymi
Od: "filip" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko sa jakies radia/radiobudziki analogowo-cyfrowe
- takie ktore beda dzialac nadal po ucyfrowieniu radia ? jezeli
dobrze rozumiem to problem nie wystepuje przy zakupie
telewizorow ... jesli sie wybierze telewizor z tunerem dvb-t
i gniazdem sygnalu analogowego to mozna ogladac i ta telewizje
co teraz jest nadawana analogowo i ta co cyfrowo ... a jak
jest z radiami ? czy kupujac teraz musze dokonac wyboru
z odbiornikow, ktore za cztery lata bede musial wymieniac ?

2. Data: 2009-02-06 08:55:21

Temat: Re: jak jest z radiami cyfrowymi
Od: "BoDro" <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"filip" napisał:
> a jak jest z radiami ? czy kupujac teraz musze dokonac wyboru
> z odbiornikow, ktore za cztery lata bede musial wymieniac ?

cyfryzacja radia "naziemnego" ruszy u nas za xx-dziesiąt lat, więc spokojnie
możesz wydać pieniądze na "analogowy" radioodbiornik...

--
Bogdan

3. Data: 2009-02-06 10:49:15

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Fri, 06 Feb 2009 07:31:43 +0100, osobnik zwany filip
wystukał:

> [...]
> telewizor z tunerem dvb-t i gniazdem sygnalu analogowego to mozna
> ogladac i ta telewizje co teraz jest nadawana analogowo i ta co cyfrowo

z telewizorami wcale nie jest tak różowo. Wszystkie, chyba poza 1
modelem, mają kodowanie MPEG2 a nadawanie cyfrowe będzie w MPEG4. Więc
ten "tuner cyfrowy" jest nic nie wart.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

4. Data: 2009-02-06 11:14:09

Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "filip" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest z radiami ? czy kupujac teraz musze dokonac wyboru
> z odbiornikow, ktore za cztery lata bede musial wymieniac ?

nie ma konkretnych planów, dat ani nawet założeń do cyfrowego radia -
ekonomicznie nie uzasadnione, możesz spokojnie kupowac analoga a jesli już
bardzo chcesz być przyszłościowy to poszukaj radia internetowo/analogowego

Worki do odkurzaczy (Zelmer 49.4220)
Jaki radiobudzik?
w jaki sposob wpychac akryl w szczeliny?
Indukcja (znowu) Mastercook
umywalki z mączki