jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu

11. Data: 2003-01-20 11:09:07

Temat: Re: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "vlad" <v...@p...com> napisal w wiadomosci
news:3E2B22A8.5000202@polbox.com...
>. Izby lekarskie sa cialem
> doradczym , ktorego nikt nie slucha.
> Z rzadka przebijaja sie informacje o skutecznych dzialaniach srodowiska
> lekarskiego w starciu z kasiarzami .
> Vlad

Za to w Polsce izby lekarskie zaslynely glownie w skutecznosci krycia
lekarzy za bledy w sztuce.Nie dalej jak przedwczoraj -historia kobiety,
ktorej piec lat temu zaszyto podczas operacji chuste w jamie brzusznej .
Jakos winnego do dzis izba nie moze znalezc a przeciez do licha operacje nie
sa anonimowe i trudno to podciagnac pod odpowiedzialnosc zbiorowa....Za 2
miesiace sprawa ulegnie przedawnieniu a izba lekarska ,z zacietoscia godna
lepszej sprawy, przedluza wydanie opinii...pewnie wyda po terminie.

Jola
L-L

12. Data: 2003-01-20 11:27:03

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Jan 2003 11:00:57 +0100, "mysza" <m...@w...pl>
wrote:

>A uwa?asz, ?e nie pracuj? cie?ko? By?a? kiedy? w kopalni, ile? metrów pod
>powierzchni? ziemi? Ja by?am, widzia?am i nikomu takiej pracy nie ?ycz?.
>Potwornie ciemno, brudno, straszny ha?as, wr?cz nie do wytrzymania (po paru
>minutach mia?am wra?enie, ?e straci?am s?uch).
>Jak dla mnie to najci??sze warunki do pracy.

Nie zapominaj tylko jednego. Polskie kopalnie produkuja wegiel za cene
dwukrotnie wyzsza, niz na przyklad ukrainskie. No wiec utrzymujac je (
na sile, za podatki Polakow i innych polskich przedsiebiorstw)
utrzymuje sie owe ciezkie miejsca pracy niepotrzebnie.

Bo moze byc taniej dla spoleczenstwa (zmniejszenie podatkow) i dla
spoleczenstwa taniej (powtornie) bo importowane jest tansze.

Pozdrawiam

dradam

13. Data: 2003-01-20 11:38:22

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mysza" <m...@w...pl> napisał/a

> No bez przesady, dobrze wiesz, że nie chodzi mi o samą pracę, tylko o
> warunki do jej wykonywania. Zdziwiło mnie, że tego nie zrozumiałeś.
> Praca w szpitalu pielęgniarki, lekarza itp. przebiega w naprawdę
> cieplarnianych warunkach w porównaniu z pracą górnika.

Te cieplarniane warunki to już niedługo, biorąc pod uwagę, że zadłużonym
szpitalom niedługo ogrzewanie odetną. Będą mieli warunki zmarźlane ;-)

PS. Jakie szanse ma górnik na podłapanie WZW w pracy?
--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

14. Data: 2003-01-20 11:45:28

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dradam <x...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:r...@4...com..
.
> [...]
> na sile, za podatki Polakow i innych polskich przedsiebiorstw)
> utrzymuje sie owe ciezkie miejsca pracy niepotrzebnie.

Zgadza sie, ale zamkniecie kopalni to zupelnie inna sprawa. Ja tylko
stwierdzam, ze to b.ciezka praca. I kazdy z nas, bedac na miejscu górnika,
tez by strajkowal i bronil swojego miejsca pracy. Zawód lekarza, piekarza,
czy kazdy inny daje wieksze mozliwosci na znalezienie pracy po likwidacji
zakladu. Jak zamkna kopalnie, to górnik od razu musi sie przekwalifikowac,
albo szukac kolejnej dziesiatki czy setki km od domu.
Kasia

15. Data: 2003-01-20 12:11:46

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b0gn39$2nk$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl tako rzecze mysza

> [...]
> likwidacji zakladu. Jak zamkna kopalnie, to górnik od razu musi
> sie przekwalifikowac, albo szukac kolejnej dziesiatki czy setki km
I dlatego Ci panowie dostawali opdrawy po 400 tys. zł a potem wbrew
prawu wracali do pracy na kopalni via prywatne spółki, dlatego dostali
emerytury pomostowe i wiele innych świadczeń o których inne grupy
zawodowe nawet nie śniły. Myślisz, że ktoś tak się troszczy o inne
zawody? Np. rybaków.
Tylko dlatego, że mogą wsiąść w kopalnianie autokary i za friko
przyjechać zrobić burdę w stolicy, zniszczyć elewacje budynków i
zablokować ruch wymagają specjalnej troski? To takiej samej troski
wymagają kibice piłkarscy.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

16. Data: 2003-01-20 12:11:47

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b0gkd8$shd$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl tako rzecze mysza

> Praca w szpitalu pielęgniarki, lekarza itp. przebiega w naprawdę
> cieplarnianych warunkach w porównaniu z pracą górnika. Tego nie da
> się opisać, trzeba to zobaczyć. Póki się nie przekonasz, nie
> oceniaj tak pochopnie.
Ależ ja nie mówię, że nie pracują cieżko, pytam jaki jest pożytek z ich
ciężkiej pracy, że mamy spełniać akurat coraz to nowe żądania tej
grupy zawodowej?

17. Data: 2003-01-20 13:47:22

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b...@t...robota.cypla.jest...
> To takiej samej troski
> wymagają kibice piłkarscy.
Skoro tak uważasz....
Nie widzę sensu dalej dyskutować na ten temat.
PS. Przecież ja też pracuję w służbie zdrowia i cała ta sytuacja mnie
również wkurza. A jednak staram się też zrozumiec innych ludzi. Każda grupa
ma swoje problemy, ktore są dla niej najważniejsze. Oczywiście, że w
pierwszej kolejności powinny być fundusze na leczenie chorych...w tym
górników np.;-)
Zwróciłam tylko uwagę, że praca górnika jest b.ciężka, a Ty od razu na mnie
naskoczyłeś. Dlaczego na podstawie zachowań niewielu osób krytycznie
oceniasz całą grupę zawodową górników?? A może lekarzy należałoby też tak
oceniać?? Chyba w tej grupie miało miejsce więcej wpadek, szczególnie z
narażeniem życia...
Kasia

18. Data: 2003-01-20 13:55:44

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tinue <t...@w...tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...30.129.166...
> Te cieplarniane warunki to już niedługo, biorąc pod uwagę, że zadłużonym
> szpitalom niedługo ogrzewanie odetną. Będą mieli warunki zmarźlane ;-)

No, ale przynajmniej światło będzie ...w dzień ;-)

> PS. Jakie szanse ma górnik na podłapanie WZW w pracy?
Może takie, jak lekarz na pylicę płuc ;-)
Kasia

19. Data: 2003-01-20 16:00:56

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b0gu7f$b77$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl tako rzecze mysza

> Użytkownik Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> w wiadomości
> do grup dyskusyjnych
> napisał:b...@t...robota.cypla.jest...
> Skoro tak uważasz....
> Nie widzę sensu dalej dyskutować na ten temat.
To irionia wszak jest. Państwo bardziej się troszczy o tych co mogą
przyp... niż o tych, których praca jest potrzebna. Wypisz wymaluj
sytuacja przędsiębiorcy, który płaci haracz miejscowym osiłkom, a nie
ZUS.
> Zwróciłam tylko uwagę, że praca górnika jest b.ciężka, a Ty od
> razu na mnie naskoczyłeś.
Zaraz naskoczyłem? Podważyłem tylko mierzenie przydatności pracy jej
uciążliwością.

> Dlaczego na podstawie zachowań niewielu
> osób krytycznie oceniasz całą grupę zawodową górników??
Proste, bo ich widać, bo mienią się reprezentatami "górniczego stanu"
bo skandują przed kamerami głupie hasła itd.
Ale robi się mocno off-topicznie, więc może masz rację. Kończmy o
górnikach.

20. Data: 2003-01-20 16:12:45

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Jan 2003 10:50:30 +0100, pezet wrote:

> Coz, czekamy na ruch nowego ministra, za ktorego trzymam kciuki.

Czekajcie.
Na Godota.
Nowy minister to:
po pierwsze - psychiatra - więc ktoś względnie daleki od 'normalnej'
medycyny (co nie znaczy że nie lubię i nie cenię psychiatrów, ba, sam
chciałem takim zostać)
po drugie - i to poważniejsza spawa - ktoś kto bardzo dawno nie pracował
jako lekarz i prawdopodobnie nie ma już pojęcia jak to wszystko tutaj
wygląda od środka...
Poprzedni minister to była porażka. Obecny wcale nie zapowiada się
lepiej.
A w ogóle - dopóki ktoś nie zdefiniuje w końcu rozsądnego koszyka
świadczeń gwarantowanych w państwowej ochronie zdrowia - nie ma szans na
jakąkolwiek poprawę niestety, bo zawsze i wszędzie każdy niemal pacjent
będzie deficytowy. I koniec.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

Uzaleznienie od tabletek.
interreakcja z cilestem
dziwne samopoczucie-co to moze byc????
Problemy z krzyzem i jakies cwiczenia na kregoslup
potrzebny gammalon !!!