Strona główna Grupy pl.sci.medycyna jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu Re: Odp: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu

Re: Odp: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu

From: dradam <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odp: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i
place dla personelu
Date: Mon, 20 Jan 2003 04:27:03 -0700

On Mon, 20 Jan 2003 11:00:57 +0100, "mysza" <m...@w...pl>
wrote:

>A uwa?asz, ?e nie pracuj? cie?ko? By?a? kiedy? w kopalni, ile? metrów pod
>powierzchni? ziemi? Ja by?am, widzia?am i nikomu takiej pracy nie ?ycz?.
>Potwornie ciemno, brudno, straszny ha?as, wr?cz nie do wytrzymania (po paru
>minutach mia?am wra?enie, ?e straci?am s?uch).
>Jak dla mnie to najci??sze warunki do pracy.

Nie zapominaj tylko jednego. Polskie kopalnie produkuja wegiel za cene
dwukrotnie wyzsza, niz na przyklad ukrainskie. No wiec utrzymujac je (
na sile, za podatki Polakow i innych polskich przedsiebiorstw)
utrzymuje sie owe ciezkie miejsca pracy niepotrzebnie.

Bo moze byc taniej dla spoleczenstwa (zmniejszenie podatkow) i dla
spoleczenstwa taniej (powtornie) bo importowane jest tansze.

Pozdrawiam

dradam