Strona główna Grupy pl.sci.medycyna jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu Re: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu

Re: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu

Data: 2003-01-20 19:13:31
Temat: Re: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu
Od: Lixana <l...@w...pl>

Mon, 20 Jan 2003 12:09:07 +0100, Jola L-L napisał/a:

> Za to w Polsce izby lekarskie zaslynely glownie w skutecznosci krycia
> lekarzy za bledy w sztuce.Nie dalej jak przedwczoraj -historia kobiety,
> ktorej piec lat temu zaszyto podczas operacji chuste w jamie brzusznej .

A ja się w piątek dowiedziałam,że w kanale zęba (7)mam ciało obce,tzn jakiś
szpikulec,czy sprężynkę!!!
Przez wiele lat solidarni ze sobą dentyści,którzy oglądali kliszę nie
ujawnili mi tego...Jakby nigdy nic:-(
Swoją drogą dentystka,która coś (może borek?)złamała w moim zębie,w
kanale-powinna to wyciągnać,a nie spokojnie zaplombować mi zęba.
Niech szlag trafi takich dentystów!!!!!!!!!