Strona główna Grupy pl.sci.medycyna jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu Re: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu

Re: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu

Data: 2003-01-22 17:40:22
Temat: Re: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl>

"Jola L-L" <j...@i...pl> napisał/a news:b0glc4$kae$1@news.tpi.pl:

> Za to w Polsce izby lekarskie zaslynely glownie w skutecznosci krycia
> lekarzy za bledy w sztuce.Nie dalej jak przedwczoraj -historia
> kobiety, ktorej piec lat temu zaszyto podczas operacji chuste w jamie
> brzusznej . Jakos winnego do dzis izba nie moze znalezc a przeciez do
> licha operacje nie sa anonimowe i trudno to podciagnac pod
> odpowiedzialnosc zbiorowa....Za 2 miesiace sprawa ulegnie
> przedawnieniu a izba lekarska ,z zacietoscia godna lepszej sprawy,
> przedluza wydanie opinii...pewnie wyda po terminie.

Jolu, a co mają do tego lekarze? Jest taka osoba -- instrumentariuszka --
na której spoczywa obowiązek przeliczenia wszystkich narzędzi. Taka
zakrwiona chusta może się zapodziać i to instrumentariuszka powinna była
odkryć jej brak i poinformować o tym przed, albo już nawet po zaszyciu. W
żadnym wypadku nie jest to błąd lekarza, co starały się zasugerować media.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~