jak naprawic cieknacy kran?

11. Data: 2006-05-19 11:48:01

Temat: Re: jak naprawic cieknacy kran?
Od: " wd40" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź sobie na spacer i zostaw samą żonę w domu.
Po powrocie będzie zrobione.
Tylko zadzwoń czy już można wracać!

12. Data: 2006-05-19 12:35:45

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

mam 19 lat, niestety jak bylem maly to los pozbawil mnie ojca, po prostu
chcialbym wiedziec jak naprawic kran

13. Data: 2006-05-19 12:40:08

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

chodzi o zwykly, stary kran ktory ma osobne kurki do cieplej i zimnej wody.
odkrecalem go, ale nie wiem niestety co moze byc ne tak. no coz przepraszam ze
zadalem tu pytanie skoro i tak prawie nikt nie potraktowal tego serio

14. Data: 2006-05-19 12:52:00

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.05.2006, o godzinie 21.23.31, na pl.soc.rodzina, Iwon(k)a
napisał(a):

> oops rzeczywiscie ;)))) moze dlatego, ze nie przyszlo mi
> do glowy ze facet nie umie naprawic kranu.

Ty homofobko!

*Habeck*
- Schutzbach

15. Data: 2006-05-19 12:58:28

Od: " wd40" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy jeszcze w którym miejscu cieknie.

16. Data: 2006-05-19 13:08:14

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-19 14:40, należący do Układu osobnik znany jako
'w...@o...pl' został zlustrowany tak szybko, że zanim zleciał z
platformy zdołał wydu(c)kać tylko:

> [...]
> zadalem tu pytanie skoro i tak prawie nikt nie potraktowal tego serio

Ciężko odpowiedzieć na tak ogólne pytanie.
Równie dobrze mogłeś doczekać się poważnej
odpowiedzi, że można go zespawać...

Gdybym ja chciał się dowiedzieć, jak to
zrobić poszedłbym do sklepu w którym można
zakupić kran taki, lub podobny do mojego
i zapytał. Ludzie tam pracujący zazwyczaj
znają się na tym co sprzedają...

I tak prawdopodobnie musisz kupić uszczelki,
więc wybrać się musisz...

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

17. Data: 2006-05-19 15:55:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Ty homofobko!

uderz w stol...... ;))

iwon(k)a

18. Data: 2006-05-19 19:24:17

Od: Asia Jedrychowska <a...@w...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja <w...@o...pl> wrote:
> nie wiedzialem gdzie to wrzucic i postanowilem zalozyc temat tutaj. otoz tak jak
> w temacie widac cieknie mi kran w kuchni. niestety nie wiem jak go naprawic,
> bardzo prosze o rady krok po kroku... z gory dziekuje MK

1. zakręć zawór od wody
2. odkręć ostrożnie baterię
3. wyjmij
4. z miejsca, gdzie cieknie, usuń zepsutą uszczelkę
5. wytrzyj ją, zawiń w papierek, wybierz się z wizytą do sklepu z
hydrauliką
6. w sklepie pokaż uszczelkę i powiedz obsłudze, że chcesz co najmniej 2
takie same
7. zapłać te dwa złote
8. po powrocie wetknij nową uszczelkę tam, gdzie była stara
9. sprawdź drugi kurek, może tamta uszczelka też się wyciera i zacznie
cieknąć - wymień
10. przykręć baterię z powrotem
11. odkręć zawór
12. sprawdź, czy woda leci i czy nie cieknie - jeśli się nie udało, wezwij
hydraulika ;-)

powodzenia

19. Data: 2006-05-19 20:48:46

Temat: Re: jak naprawic cieknacy kran? - OT
Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska napisał(a):
[ciach instrukcja wymiany uszczelki w kranie]

Asia, pójdź Ty do poradni genetycznej i się przebadaj. Z pewnością
gdzieś Ci się plącze zbłąkany chromosom Y...

--
Old Rena (... i testosteron mózg Ci wypaczył)
[Renata Gierbisz]

20. Data: 2006-05-19 21:24:16

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
przepraszam ze
> zadalem tu pytanie skoro i tak prawie nikt nie potraktowal tego serio

Jak nie możesz zakręcić kurków, bo cieknie, to trzeba:
1. odkręcić pokrętła (wcześniej zakręcić wodę, najlepiej ciepłą i zimną
na zaworach głównych w mieszkaniu, potem odkręcić krany, żeby ciśnienie
spadło i woda spłynęła)
2. odkręcić wkłady (one mają jedną lub dwie (w zależności od rodzaju)
gumowe uszczelki i grzybek na końcu - to gumowe to grzybek, też w
zależności od rodzaju są tylko nakładane lub na gwint). Trzeba się z
jednym z nich udać do sklepu i albo kupić oba wsady (najlepiej kupić, bo
tanie i gwinty sprawne, kombinować nie trzeba) albo niech gość da
uszczelki do tego akurat typu zaworu)
3. Zakręcić wszystko z powrotem, tylko delikatnie, nie na chama, bo
będzie ciężko chodzić.
4. Jeśli cieknie z mocowania kranu do rur znajdujących się na ścianie to
odkręcamy żabką cały kran, tylko powoli, obrót lewego, obrót prawego, to
się synchronicznie skręca i wymieniamy znajdujące się tam uszczelki.
Między żabkę a części chromowane dobrze jest włożyć nieco filcu, nie
rysuje się wówczas.
5. Jak już będziemy w hydraulicznym, to prosimy o taśmę teflonową (może
się przydać, gdy krzywki stare i trzeba je wzmocnić.
6. Jak już zmienimy tam uszczelki, zakręcamy - znów synchronicznie -
mufy baterii na krzywkach, nie dociskając zbyt mocno. Dobre uszczelki
czasami powodują kapanie przez pół godziny - tak z kilka kropel - aż się
nie ułożą i nie spuchną, jak za mocno dokręcisz to też je przetniesz i
cała operacja na nic.
7. Jeśli kapie z miejsca mocowania wylewki do korpusu, odkręcamy wylewkę
i tam też jest taka obrączkowata uszczelka, którą trzeba wymienić.

Pzdr
Paweł

To by było na tyle.

O co jej chodzi?
OWI Kielce
Przeniesione soc.culture. polish
Kobiety potrafia czytac z meskiej twarzy (link)
Kogo na Chrzestnego