Re: jak poradzic sobie z upierdliwa tesciowa...?

Data: 2003-11-16 18:21:43
Temat: Re: jak poradzic sobie z upierdliwa tesciowa...?
Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl>

Użytkownik Miiiixxo napisał:

> a jakie teraz sa Twoje stosunki z mezem? (emocjonalne - duchowe !!!)
bardzo dobre, zeby nie napisac idealne bo rzeczy idealnych nie ma.
maz, ma podobne zdanie do mnie, mama tlumila go pod kloszem jednoczesnie
wymagajac doroslosci. nie wiem czy jest to jasne czy napisalam -
wyjasniam, maz moj zaczal pracowac juz w wieku 16 lat zeby miec na swoje
wydatki, chodzil do szkoly, i to jest dobre wyrazenie bo nie uczyl sie,
te sprawy np. zalatwila za niego jego matka rozmawiajac z nauczycilami
dajac kawki, herbatki i rajstopki :]
efekt jest taki ze maz nie zdal matury i nie potrafi sie uczyc z czym
mamy dosc duzy problem poniewaz oboje chcemy tej matury ale nie potrafi
sie chlop skupic nad tym co czyta. (wybiegajac poza temat dyskusji, moze
ktos wie jak mu pomoc?)
dalej, sam wyminil te zamki, sam chce sie wyrwac od niej, inny przyklad:
jeszcze zadnych swiat BN nie spedzilismy tu we Wroclawiu, zawsze chce
jechac do moich z ktorymi ma znakomity kontakt, chwali sobie spokuj i
"rodzinnosc".
heh, jeszcze wracajac do tesciowej. z nia jest taki problem ze
kompletnie nie umie sluchac, kiedy wydaje sie rozmowa przebiegla
pomyslnie, ze zrozumiala nasze mysli, ze wie czego chcemy ona nastepnego
dnia robi dokladnie na odwrot po swojej mysli :(
druga sprawa, moj maz dziwil sie ze jemy razem obiad, ze mozna sobie
zrobic kubek herbaty i porozmawiac, dziwil sie ze z moja mama potrafie
usiasc i 2 godziny gadac o przyslowiowych pierdolach jak i o powaznych
sprawach.
z nim nikt nie rozmawial...i nie, nie ma facet problemow ze soba, jest
otwartym facetem , wie czego chce od zycia, ma dobra prace, ma
znajomych, malo bo malo ale wlasnie to wynka z przeszlosci chyba :(

ale generalnie stosunki miedzy nami sa bardzo dobre :).

--

Justyna - walkie!
http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl