jak przybrać na wadze?

1. Data: 2004-01-25 15:24:54

Temat: jak przybrać na wadze?
Od: "Shan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 15 lat, ok. 1,75m, i waze 55kg. Chcialbym troche przytyc, ale nie tak,
zeby urusl mi brzuch, tylko zeby na calym ciele rownomiernie pojawilo sie
wiecej tluszczu, dzieki czemu zwiekszylbym swoja mase. Czy moglby mi ktos
ulozyc jakas diete na przyrost tkanki tłuszczowej lub cos w tym stylu? Albo
chociaz jakies wskazowki co jesc itd? Bylbym bardzo wdzieczny za kazda pomoc
;)
..
TIA
Pozdr.
Shan

2. Data: 2004-01-25 23:30:04

Temat: Re: jak przybrać na wadze?
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zeby urusl mi brzuch, tylko zeby na calym ciele rownomiernie pojawilo sie
> wiecej tluszczu, dzieki czemu zwiekszylbym swoja mase.

Tak dobrze to nie ma:)
Tłuszcz sobie rośnie tam, gdzie chce, a najczęściej tam, gdzie my nie chcemy
:(
Jedynie mogą pomóc ćwiczenia fizyczne pod okiem fachowca.
Na razie módl się, żeby Ci tkanka tłuszczowa nie przyrastała, tylko mięśnie.
Na tkankę tłuszczową, to jeszcze masz czas, ona sama rośnie, bez namawiania.
Miałem kiedyś w technikum kolegę mniej więcej postury takiej jak Ty. Nie
wzięli go do wojska, bo był za chudy. Po dwudziestu latach go spotkałem i
nie poznałem. To była bryła tłuszczu :(

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2004-01-27 06:45:22

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jan 2004 16:24:54 +0100, Shan <b...@w...pl> napisał:

> Witam,
> mam 15 lat, ok. 1,75m, i waze 55kg. Chcialbym troche przytyc, ale nie
> tak,
> zeby urusl mi brzuch,

jeju, jak ja chcialbym miec takie problemy...

> [...]
> Albo
> chociaz jakies wskazowki co jesc itd? Bylbym bardzo wdzieczny za kazda

A nie lepiej zamiast tego tluszczu miesnie??

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

4. Data: 2004-01-27 17:18:44

Od: "Shan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeju, jak ja chcialbym miec takie problemy...

Wiesz... rzecz wzgledna...

> A nie lepiej zamiast tego tluszczu miesnie??

No wlasnie nie wiem. Przy przyroscie masy tluszczowej sylwetka jest chyba
bardziej 'krepa' czy postawna anizeli masa miesniowa. Tak mi sie
przynajmniej wydaje. A jesli ktos jest bardzo chudy to co mu dadza te
miesnie? Dalej bedzie chudy.
..
Pozdr
Shan

5. Data: 2004-01-27 21:41:26

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej 'krepa' czy postawna anizeli masa miesniowa. Tak mi sie
> przynajmniej wydaje. A jesli ktos jest bardzo chudy to co mu dadza te

Wierz mi:
lepiej byc hoodym niz groobym! :)

pzdr
Hoody Hoodzielec

ksiazka kto sprzeda
Moje głupie odchudzanie.
Dlaczego blonnik jest niezbedny w diecie
Good-bay Mr Atkins?
Kto poda przepis na obiadek MM ?