jak przytyć??

21. Data: 2003-09-08 18:52:15

Temat: Re: jak przytyć??
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjii1c$me6$...@n...onet.pl,
Natalia <k...@p...onet.pl>:

> pisałeś - jeść często, to znaczy jak często, co ile godzin?

najlepiej 5 posilkow dziennie w miare w rownych odstepach, czyli co 2-3
godziny
oczywiscie nie 5 obiadow :)
np. jeden z posilkow np. moze byc marchewka+banan+jablko+jogurt
inne bardziej tradycyjne :)

> czy jest coś do jedzenia, z czego powinnam zrezygnować w pierwszej
> kolejności?
ograniczac:
- slodycze i rzeczy slodkie (nie za duzo tez slodkich owocow i sokow
owocowych, no i oczywiscie napoje zimne slodzone)
- tluszcze zwierzece, przede wszystkim wieprzowine; uwaga na wedliny
niby-drobiowe - do niektorych producenci dodaja tluszcz wieprzowy

- starac sie jesc sporo warzyw

> no dobra, nie będę cię już męczyć
uff :)

--
Robert

22. Data: 2003-09-09 18:21:04

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja po tabletkach anty...schudłam straasznie, lekarz powiedział,że jedni mają
tendencję do tycia po tabletkach a inni do chudnięcia :(((((((((( a myślałam
,że zawsze się tyje

23. Data: 2003-09-09 18:22:26

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))) jasne ale przytyć nie zaszkodzi

24. Data: 2003-09-10 19:04:35

Od: "q...@o...pl" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem chuda i za nic nie mogę przytyć, robiłam badania i wszystko jest ok.
> Czy są jakieś sposoby na przytycie, próbowałam juz wszystkiego , jem i jem,
> kaszki nie kaszki, witaminki i nic, a ostanio jeszcze mi sie schudło, czy to
> taka uroda? tak czy tak muszę znaleść sposób, z góry dzięki

Silownia. Przy okazji podniesiesz sobie piersi, bedziesz miala ladniejsze
nogi i twardszy brzuszek :)
Oczywiscie mowie powaznie.

Pozdr.
Piotrek

Zamrażanie przy chorych stawach
[pilne] Dziwne objawy - ból głowy. Zapalenie mózgu?
Puchniecie nóg
tarczyca a rozstaw oczu?
poród w wodzie