jak rozwiązać nastęujące zadania? zbiór pazdro-stężenia

31. Data: 2002-06-19 23:36:58

Temat: Re: jak rozwiązać nastęujące zadania? zbiór pa
Od: "Miłosz Mikołasjki - onet" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

..
> panie niepoprawny czy tak trudno zrozumiec komus obdarzonemu kilkoma
szarymi
> komorkami ze ja prosze o pomoc nie dlatego ze sie lenie tylko dlatego ze
nie
> rozumiem akurat tych zadan? w zbiorze sa to zadania z 2 gwiazdkami. z
jedna
> gwiazdka potrafie rozwiazac, ale dwie to juz za duzo i niestety nie
potrafie
> ich rozwiazac, wiec jesli nie chce mi pan pomoc to niech pan chociaz nie
> propaguje swoich ambitnych sloganow "do nauki a nie lenic sie"
> [...]

Zapraszam na korepetycje:)))) A tak naprawde, to zadania z 2 gwiazdkami z
Pazdry roznia sie od pozostalych koniecznoscia albo pomyslenia, albo
rozwiazania jednej proporcji wiecej:)))
Pozdrawiam, Miloszm

32. Data: 2002-06-19 23:38:16

Od: "Miłosz Mikołasjki - onet" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po co przed wakacjami rozwiązywać zadania z 2 gwiazdkami??

Moze w ramach przygotowan do egzaminu na medycyne:))) Zycze powodzenia...
MiloszM

33. Data: 2002-06-21 09:40:05

Od: "Anna_G" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A tak naprawde, to zadania z 2 gwiazdkami z
> Pazdry roznia sie od pozostalych koniecznoscia albo pomyslenia, albo
> rozwiazania jednej proporcji wiecej:)))

tym sie chyba charakteryzuja wszystkie zadania z gwiazdkami
pozdrowienia
Anka

34. Data: 2002-06-21 16:46:40

Od: "rymi" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| ich rozwiazac, wiec jesli nie chce mi pan pomoc to niech pan chociaz nie
| propaguje swoich ambitnych sloganow "do nauki a nie lenic sie"

Czy tak trudno zrozumieć Antonino skoro jesteś obdarzonemu kilkoma szarymi
komórkami, że Ty nie prosisz o pomoc tylko o rozwiązanie zadań.

Ryszard

Toksoplamoza a ciąża
dializa
Zamiennik skóry