jak rozwiązać nastęujące zadania? zbiór pazdro-stężenia

21. Data: 2002-06-18 00:31:39

Temat: Re: jak rozwiązać nastęujące zadania? zbiór pazdro-stężenia
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Rafale Maj "Raf256"

publicznie wzywam Pana po raz ostatni do zaprzestania szkodliwej
dzialalnosci na usenecie polegajacej na naruszaniu moich dobr
osobistych, wysylaniu wulgarnych, obrazliwych postow
i nekaniu mnie swoja osobowoscia.

Juz kilka razu Pana ostrzeglem, ze nie moge dluzej tolerowac sytuacji
nekania mnie na grupach Panskimi wulgarnymi i obrazliwymi offtopickami.
Nie zajmuje sie terapia, nie zajmuje sie psychologia i nie znam
podloza tych agresywnych Panskich zachowan.
Ale mysle ze na tutaj grupie znajdzie Pan pomoc i porade , a jezeli nie
tutaj to gdzie indziej.

Prosze zatem za mna nie chodzic po grupach usenetowych, nie meczyc mnie
swoimi problemami, nie odpowiadac offtopickami, nie uzywac slow
uwazanych powszechnie za obrazliwe,
prosze przestrzegac netykiety i etykiety w miejscu publicznym
i prosze robic wszystko, abym wiecej nie spotkal , nie musial czytac
Panskiego komentarza w odpowiedzi na moj merytoryczny post .

Oczekuje zaniechania tej dzialalnosci, ktora mnie obraza i narusza moje
dobra osobiste i w przypadku kontynuowania tej szkodliwej dzialalnosci,
zmuszony bede do podjecia rozwiazania problemu na drodze formalnej.

Zatem Panie Rafale Maj.
Widzimy sie po raz ostatni na usenecie,
a kazdy kolejny Panski wylgarny, obrazliwy, offtopickowy post uznam za
naruszenie prawa i podejme stosowne kroki.

Pisze tutaj, poniewaz dzisiaj wyslal Pan juz za duzo obrazliwych postow,
zawierajacych slowa uznane za obrazliwe.
Na grupe pl.sci.medycyna, offtopic na grupe pl.soc.prawo,

i nie interesuje mnie rola terapeuty, ani trenera.
Prosze sie od tej chwili kontrolowac i kontrolowac kazda czcionke, ktora
Pan wysyla do usenetu.

Gdyz w usenecie obowiazuje zakaz watkow osobistych, zakaz offtopickow,
zakaz lamerstwa, a obowiazuja zasady etykiety i netykiety.
Te zasady Pan nagminnie narusza.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

22. Data: 2002-06-18 00:38:59

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

> Panie Rafale Maj "Raf256"
> publicznie wzywam Pana po raz ostatni do zaprzestania szkodliwej
> dzialalnosci na usenecie polegajacej na naruszaniu moich dobr
> osobistych, wysylaniu wulgarnych, obrazliwych postow

powyższy post naruszył twoje dobra osobiste ;) ?

i znowu ustawiłeś FUT...
i znowu zacytowałałeś cały post...
a na dodatkek odpoisujesz nieprawidłowo NAD cytatem...

chyba ci się pogarsza ;)

--
Rafał 'Raf256' Maj

23. Data: 2002-06-18 02:41:27

Temat: Re: BARDZO DZIEKUJE ZE NIKT MI NIE POMOGL
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Do szkoły leniu jeden!
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

24. Data: 2002-06-18 02:43:14

Temat: Re: jak rozwiązać nastęujące zadania? zbiór pa
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Niezależnie od tego, czy zadania są trudne, czy nie powinno się:
- wybrać właściwą grupę (pl.sci.chemia np.),
- pisać POD cytatem.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

25. Data: 2002-06-18 05:41:36

Od: "Anna_G" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze ja prosze o pomoc nie dlatego ze sie lenie tylko dlatego ze nie
> rozumiem akurat tych zadan? w zbiorze sa to zadania z 2 gwiazdkami. z
jedna
> gwiazdka potrafie rozwiazac, ale dwie to juz za duzo i niestety nie
potrafie
> ich rozwiazac, wiec jesli nie chce mi pan pomoc to niech pan chociaz nie
> propaguje swoich ambitnych sloganow "do nauki a nie lenic sie"

Nie wiem czy chodzi o lenienie się czy tez nie. w każdym razie z tego co
wiem to nikt na grupie (nie tylko tej) nie podstawi ci pod nos gotowych
rozwiązań. Nie mniej jednak wiele osób może zaprponowav swoja pomoc i służyc
dobra radą i wskazówkami pomocnymi w rozwiązywaniu zadań. pozdrowienia
Anka
P.S.
po co przed wakacjami rozwiązywać zadania z 2 gwiazdkami??

26. Data: 2002-06-18 07:53:19

Od: "Sotb" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> zamieszczajac ten watek mialam cicha nadzieje ze masa genijalnych
biologiczno-
> chemicznie ludzi pomoze mi w rozwiazaniu kilku zadan z liceum. widze
jednak
> ze sie mylilam. za to dowiedzialam sie ze na sztuki to sie liczy jaja.
bardzo
> ale to bardzo dziekuje za pomoc.

Na łby się z koniem pozamieniałaś? Czy jak? Grupa dyskusyjna to kalkulator?

SOTB

27. Data: 2002-06-18 08:53:21

Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Sajmon Templer wrote:

>i myślisz, że tym sposobem sie dostanie?
>pozdrawiam,

Co tak powaznie, czy nie zauwazyles tego przerazenia na smiley'u? ;)

Pogadaj z maszyna.
Naucz ja czegos nowego: http://serwer4you.com/robot/

28. Data: 2002-06-18 09:08:15

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Antonia Ujazdowska wrote:

> ja prosze o pomoc nie dlatego ze sie lenie
> tylko dlatego ze nie rozumiem akurat tych zadan?
> [...]

I bardzo dobrze, dostaniesz taką ocenę, na jaką zasługujesz.

Leszek

29. Data: 2002-06-18 16:12:59

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pisz juz wiecej.
Jezeli nie rozumiesz roznicy miedzy liczba a iloscia, licznoscia, a
liczba sztuk to nie pomoge, ale informuje
ze liczba dotyczy rzeczy policzalnych, a ilosc takze niepoliczalnych.
I tak mol to jednostka ilosci, ale tutaj licznosci czastek,
ktore jako takie sa niepoliczalne i dlatego nie mowimy o liczbie/ilosci
sztuk czastek, a jedynie i licznosci czastek.
I licznosc czastek jest miara liczby czastek z ukladu SI.
A przeliczalnosc czy nieprzeliczalnosc zbioru / probki czastek,
czasteczek, atomow ma takie znaczenie,

ze Liczba Avogadro oznacza liczbe czastek, a nie liczbe/ilosc sztuk
czastek
O sztukach mozemy mowic gdy liczymy jaja, a nie szacujemy ilosc czastek
rzedu wielkosci 600 000 trylionow.

Wtedy powiemy o sztukach czasteczek, gdy bedziemy je liczyli metoda
sztuka za sztuka, a nie szacunkowa, czyli bez dokladnego liczenia co do
sztuki.

Czy to teraz jest juz jasne ?
Na sztuki liczymy jaja.
Czasteczek obliczamy ilosc/liczebnosc
ale nigdy liczbe sztuk czasteczek .

KPW ?

JVK wrote:

> po pierwsze jaja liczy się na mendle
>
> NAPISAŁEM:
>
> 1 mol to ilość sztuk odpowiadająca liczbie Avogadro
>
> A JACEK NA TO:
>
> Bylo tak pieknie, ale ta ostatnia linijka fatalna:
> na sztuki liczy sie jaja , a nie czasteczki
>
> A POTEM CYTUJE "WIEM":
>
> Liczba Avogadro - liczba cząstek (np. cząsteczek, atomów, jonów, elektronów)
> w jednym molu dowolnej substancji: NA = 6,022137 razy 10 do 23 potęgi [mol
> do minus pierwszej] , czyli nieco ponad 600 000 trylionów sztuk.
>
> PRECZYTAJ KOLEGO NAJPIERW TO CO CYTUJESZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> [...]

Nie.
wyraz "sztuk", na koncu zdania wlasnie wszystkich razi,
gdyz czastek nie liczy sie na sztuki, a wyznacza/ szacuje ich
ilosc/liczbe/ liczebnosc.

Jezeli odrozniasz rzeczy policzalne od niepoliczalnych, to wsrod
policzalnych sa tez takie, ktorych ilosc/liczebnosc/ liczbe szacujemy, a
nie obliczamy co do sztuki.

KPW ?
Jezeli potwierdzisz, ze liczbe Avogadro wyznacza sie przez liczenie
czasteczek na sztuki to oczywiscie wtedy sie zgodze, ale przy licznosci
rzedu 600 000 trylionow czastek w 1 molu substancji
stosuje sie metody porownawcze, szacunkowe, obliczenia ze wzorow,
niekoniecznie liczenie czastek na sztuki w liczbie 600 000 trylionow
czastek ( nie sztuk).

Przemysl to zanim znow powiesz ze czasteczki liczymy na sztuki.

30. Data: 2002-06-18 18:05:49

Od: "JVK" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PRZEPRASZAM, ŻE NAPISAŁEM:

> 1 mol to ilość sztuk odpowiadająca liczbie Avogadro

Masz rację nie ilość lecz liczność.
Widzę, że trochę się napracowałeś w bibliotece :-)
Pogoda taka piękna, można było napisać krótko. Wszyscy i tak doceniają Twoją
mądrość.

Mam nadzieję, że wybaczysz staremu chemikowi te potoczne wyrażenia. Nie
wiedziałem, że oprócz Oli będą mnie czytali tak światli ludzie jak Ty
expercie.

Mol wg SI to precyzyjna liczność czyli dokładna liczba stąd moje
uproszczenie.

Oczywiście, że liczby Avogadra nie wyznacza się licząc sztuki cząstek, ale w
obliczeniach np. bezwzględnej masy pojedynczego atomu lub cząsteczki
traktujemy mol jako dokładną ilość sztuk. Mam nadzieję, że wybaczysz staremu
chemikowi praktykowi, że tłumacząc podstawy licealistce użył mało naukowego
terminu.

Pozdrawiam wszystkich niedocenianych geniuszy.

Toksoplamoza a ciąża
dializa
Zamiennik skóry
Zamiennik skóry