jak sie maja pomidory do brokulow?

1. Data: 2001-07-06 13:03:35

Temat: jak sie maja pomidory do brokulow?
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie planuje taka salatke na dzis brokuly jajka, pomidor, duuuzo
cebulki i majonez i czosnek czy cos jeszcze dac?
aGA

1. Data: 2001-07-06 13:03:52

Temat: Re: jak sie maja pomidory do brokulow?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a te pomidory to sie nie rozdziamdziaja? Mozna dostac takie
maluskie pomidorki? Bo jak tak, to dlaczego nie.

Krysia

>no wlasnie planuje taka salatke na dzis brokuly jajka, pomidor, duuuzo
>cebulki i majonez i czosnek czy cos jeszcze dac?
>aGA

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-06 13:16:12

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie niewielkie ale przekroic bede musiala na cztery zreszta to ma byc
jedno danie na obiad i bedzie taka wielko kawalkowa ach i + ziemniaki w
mundurach tez grubo krojone... juz mi slinka leci
Aga

ps dzieki za odpowiedz

wiadomosci news:sndbktccc8kj8pln0vr6olb868dgcd9boc@4ax.com...

1. Data: 2001-07-06 13:53:25

Od: "Ewa Dacko" <e...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl:

> no wlasnie planuje taka salatke na dzis brokuly jajka, pomidor, duuuzo
> cebulki i majonez i czosnek czy cos jeszcze dac?

A mi sie przypomniało inne, też pyszne: pomidory, pokrojone w ćwiartki,
tartego żółtego sera mniej więcej tyle, co 2/3 objętości pomidorów,
majonez pół na pół ze śmietaną lub jogurtem naturalnym, sól, pieprz
i czosnek, najlepiej w postaci posiekanego czosnkowego szczypioru
(nie wiem, czy mozna gdzieś kupić, czy trzeba mieć z ogródka - /me ma
z ogródka :) - ale z miażdżonymi ząbkami czosnku też dobre).

Pozdrawiam,

Evva
--
:: mailto:e...@p...pl :: http://3575230212/~evva/ ::
:: Żeby być sobą, trzeba wiedzieć, kto to. ::

1. Data: 2001-07-06 14:55:08

Od: "pustynny" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

przypomnialas mi,
jadlem ostatnio cos takiego : brokuly, platki migdalowe, majonez, czosnek..
co prawda bez pomidorow.. ale jakos mi to "nie wchodzilo" ;)

--
pustynny

1. Data: 2001-07-09 09:15:31

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mój gust smakowy to ta sałatka wogóle się nie komponuje, strasznie dziwne
zestawienie...
A brokuły to najlepsze są na parze, polane masłem ze smażonymi płatkami
migdałów :)

--
Lilly was here

1. Data: 2001-07-10 06:40:27

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Litwin <a...@a...com.pl> wrote:

> no wlasnie planuje taka salatke na dzis brokuly jajka, pomidor, duuuzo
> cebulki i majonez i czosnek czy cos jeszcze dac?
> aGA
Pewnie juz sama sprawdzilas, bo twoj list z przed trzech dni. Niemniej
pomidory do brokulow maja sie barzo dobrze. Ja zwykle polewam je po
prostu octem i oliwa. Czosnek z pewnoscia do tego bedzie pasowal. Jajko
pewnie tez, co do cebuli mialbym watpliwosci, ale czemu nie sprobowac?

Wladyslaw

Re: kombiwar raz jeszcze
Re: margaryny
Miłośnicy agrestu