jak skonczyc z avonem?? :)

1. Data: 2005-03-03 12:19:31

Temat: jak skonczyc z avonem?? :)
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jestem konsultantka od maja.
przez wakacje mialam czas zeby sie tym bawic i potrzebowalam pieniedzy.
teraz pare rzeczy sie zmienilo. nie mam czasu a tak wlasciwie mam pieniadze.
od jakos tak.. no od 2 katalogow nic nie zamawialam i rozwazam rozwiazanie
umowy. czy to w ogole mozliwe??

Lamia_

PS. jak wyglada "odejscie" z avonu?:)

1. Data: 2005-03-03 12:35:53

Temat: Re: jak skonczyc z avonem?? :)
Od: -=Mania=- <M...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

lamia_ napisał(a):
> [...]
> od jakos tak.. no od 2 katalogow nic nie zamawialam i rozwazam rozwiazanie

Witam
Apo co rozwiazywać umowe? nie bedziesz nic zamawiać po jakimś czasie
sami Cie "skreślą" a do tej pory od czasu do czasu dostaniesz katalog
poczta ;)
a kto wie może sie okazać że bedziesz chciała zamowić (kupic w sklepie)
cos dla siebie i wtedy bycie konsyltantką na coś sie przyda.

--
Pozdrawiam -=Mania=-
Wawa - Bemowo

1. Data: 2005-03-03 14:56:54

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chce sie od nich ewakuowac bo nie bylam pewna czy nie ma czegos takiego ze
jak np nie zamawiam przez pol roku to ponosze jakies konsekwencje finansowe
czy cos w tym stylu...

Lamia_

1. Data: 2005-03-03 15:05:01

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia_" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pieniadze. od jakos tak.. no od 2 katalogow nic nie zamawialam i rozwazam
> rozwiazanie umowy. czy to w ogole mozliwe??

Ja podjęłam dziś decyzję o końcu 10-letniej współpracy. Przyszłam kupić
katalog w COKu i pani powiedziała że dolicza mi 10zł za realizację małego
zamówienia (do kwoty 150zł). Tym sposobem nie mam jak zamówić za kwotę
wyższą... Jakaś paranoja. Jeśli firma chce zarabiać nie na kosmetyukach
tylko na konsultantkach i katalogach to ja dziękuję... A szkoda, bo miałam
ochotę na maskę do włosów z oliwą z oliwek, która Barbara Anna polecała i
ten olejek spa do czupryny...

Agata

1. Data: 2005-03-03 15:33:14

Od: -=Mania=- <M...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

lamia_ napisał(a):
> chce sie od nich ewakuowac bo nie bylam pewna czy nie ma czegos takiego ze
> jak np nie zamawiam przez pol roku to ponosze jakies konsekwencje finansowe
> czy cos w tym stylu...

Żadnych.

ps. odpowiadaj pod postem
--
Pozdrawiam -=Mania=-
Wawa - Bemowo

1. Data: 2005-03-03 15:33:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):

> Ja podjęłam dziś decyzję o końcu 10-letniej współpracy. Przyszłam kupić
> katalog w COKu i pani powiedziała że dolicza mi 10zł za realizację małego
> zamówienia (do kwoty 150zł). Tym sposobem nie mam jak zamówić za kwotę

Ja też stwierdziłam, że nie ma sensu u nich nic kupować. Wprawdzie byłam
"konsultantką" od niecałego roku, ale właściwie to zamierzałam kupować
na własne potrzeby. Zaczęli mi każdorazowo do przesyłki doliczać te 12zł
(około), więc postanowiłam kupić coś w sklepie, akurat miałam ochotę na
ten puder w kulkach, bo jest w promocji teraz. A tu okazało się, że jak
się idzie do sklepu, to też trzeba 10zł dołożyć. I już mi się
odechciało AVONu :-(. Płacić za to, że się w sklepie kupuje, to już
przesada. Tym bardziej, że jak mnie "wciągała" w AVON regionalna, to nic
nie mówiła o takich opłatach, wręcz przeciwnie - mówiła, że jak się
odbiera osobiście, to nic za dostarczenie się nie płaci.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-03-03 15:48:36

Od: "biba46" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Zaczęli mi każdorazowo do przesyłki doliczać te 12zł

to za spakowanie małej paczki, czyli zakupy poniżej 160 zł

> jak się idzie do sklepu, to też trzeba 10zł dołożyć.

Od 03 wymyślono innowację, za zakupy poniżej 150 zł płaci się "haracz" dla
obsługi

> Tym bardziej, że jak mnie "wciągała" w AVON regionalna, to nic nie mówiła
o takich opłatach, wręcz przeciwnie - mówiła, że jak się
> odbiera osobiście, to nic za dostarczenie się nie płaci.

Ale to se ne wrati ...

1. Data: 2005-03-03 16:21:13

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Przerzućcie się na Oriflame :) Tam nie robią takich numerów :-D

Pzdr. -L.
-------------
Zobacz prezenty: www.my.oriflame.pl/pruszkow

1. Data: 2005-03-03 16:23:47

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukrecja" <a...@e...net> napisał w wiadomości
> Przerzućcie się na Oriflame :) Tam nie robią takich numerów :-D

Dziękuję ale szczerze mówiąc mają do kitu kosmetyki i tandetnie spamujące
konsultantki więc postoję.
A Avon kupowałam głównie na własny użytek, tudzież dla koleżanek i rodziny,
nie dlatego żeby zarabiać tylko zadowolona byłam z ich kosmetyków. Ale już
od dawna szafka zapełnia się innymi markami, a teraz nasze kontakty się
całkiem poluźnia...
Agata

1. Data: 2005-03-03 18:37:11

Od: "monika" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję ale szczerze mówiąc mają do kitu kosmetyki

avon ma lepsze??

jaki balsam do ciala dla faceta??
Wax- pomóżcie
Biustonosz rozpinany z przodu :-(