Wax- pomóżcie

1. Data: 2005-03-03 08:04:14

Temat: Wax- pomóżcie
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od dłuższego czasu zachwalacie specyfik do włosów o nazwie WAX. Gdzie go
szukać? W drogeriach czy w aptece? Jak wygląda? Ile kosztuje za jaką
pojemność? A może jeszcze sprawia, że włosy nie wypadają?
Będę wdzięczna za odpowiedzi.

Maja

1. Data: 2005-03-03 08:27:23

Temat: Re: Wax- pomóżcie
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> od dłuższego czasu zachwalacie specyfik do włosów o nazwie WAX. Gdzie go
> szukać? W drogeriach czy w aptece? Jak wygląda? Ile kosztuje za jaką
> pojemność? A może jeszcze sprawia, że włosy nie wypadają?

Tu znajdziesz opis, ceny, zdjęcie oraz dużo opinii uzytkowniczek:

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=6c3315351dc0ec3b7442e9e256ef9793&cmd=details&i
temid=267

Od siebie dodam, że ja zwykle widzę tę odżywkę w lepiej zaopatrzonych
aptekach, w drogeriach nie zwróciłam uwagi, żeby była.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-03 08:30:33

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> [...]
> go szukać? W drogeriach czy w aptece? Jak wygląda? Ile kosztuje za
> jaką pojemność? A może jeszcze sprawia, że włosy nie wypadają?

Oczywiscie polecam archiwum;)
W aptece, 480 ml, cena ~30 pln, wyglada normalnie w plastikowym pudelku.
Wlosy mi nadal wypadaja do tego przetluscily sie niemilosiernie, a na
opakowaniu juz nie jest napisane ze do stosowania po chemioterapii, wiec
chyba nie dzialalo za bardzo;)

--
star

1. Data: 2005-03-03 08:51:54

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> [...]
> szukać? W drogeriach czy w aptece? Jak wygląda? Ile kosztuje za jaką
> pojemność? A może jeszcze sprawia, że włosy nie wypadają?

bardzo prosze
mozna kupic w aptece
mozna i na www: http://sklep.salonik.com.pl/sklep/product_info.php/m
anufacturers_id/45/products_id/1969

pozdr

*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.
When the mind is pure, joy follows like a shadow that never leaves.
The Dhammapada
*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2005-03-03 09:31:37

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus napisał(a):

> Od siebie dodam, że ja zwykle widzę tę odżywkę w lepiej zaopatrzonych
> aptekach, w drogeriach nie zwróciłam uwagi, żeby była.

W Toruniu jest w Rossmanie (w obydwu oddziałach).
Ania

1. Data: 2005-03-03 11:53:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-03 09:04,Użytkownik sq4ty ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> szukać? W drogeriach czy w aptece? Jak wygląda? Ile kosztuje za jaką
> pojemność? A może jeszcze sprawia, że włosy nie wypadają?

W aptekach. 250 ml kosztuje około 16 zł. Plastikowe białe opakowanie z
napisami kolorem uzależnionymi od tego, do jakich włosów specyfik jest
przeznaczony. Brązowe napisy - do ciemnych, zielone - do jasnych chyba,
żółte - do wszystkich rodzajów włosów.
Na pewno włosy wzmacnia i - u mnie - sprawił, że powoli, bo powoli, ale
wyrastają mi nowe :D Nad czołem zwłaszcza, co mnie niezmiernie cieszy.
Tylko że ja stosuję tę odżywkę w sposób nieco odmienny, niż podano na
opakowaniu. Na zwilżone włosy nakładam (na całą długość i dodatkowo
wmasowuję w skórę głowy), na to worek foliowy, na to czapa grubaśna i
tak siedzę nie 15 minut, jak zaleca producent, ale co najmniej 2
godziny. A jeszcze dodatkowo podgrzewam czapę suszarką, bo ma być
CIEPŁO. A zdarza się, że idę w czapie spać i myję głowę dopiero rano. I
właśnie - myję ją szamponem, nie tylko spłukuję, bo od samego spłukania
szybciej przetłuszczają mi się włosy.
A działanie - dla mnie genialne. Mam teraz trwałą (która zaczyna juz się
powoli zbliżać do stanu rozkładu :>) i jeśliby ktoś dotknał moich
włosów, przekonałby się, że są gładkie i mięciutkie w dotyku. Żadnej
szorstkości. No i, jak mówię, co nieco zaczęło mi tam odrastać :))
Szczerze polecam, zabawa czasochłonna, ale warto.
A jeszcze, żeby uprzyjemnić sobie czas, to nakładam na twarz i ciało (a
co) wszelkie możliwe maseczki :)
Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-04 10:54:25

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):
> Brązowe napisy - do ciemnych, zielone - do jasnych chyba,
> żółte - do wszystkich rodzajów włosów.

pozwolę sobie zaprotestować, przytaczając opisy z nabytych opakowań ;)
brązowe napisy - do włosów farbowanych, czerwone napisy - do włosów blond,
zielone - Wax ekologiczny. żółtych jeszcze nigdy nie spotkałam ;)

1. Data: 2005-03-04 12:41:42

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-04 11:54,Użytkownik justa ziewnął szeroko i rzekł:

> pozwolę sobie zaprotestować, przytaczając opisy z nabytych opakowań ;)
> brązowe napisy - do włosów farbowanych, czerwone napisy - do włosów blond,
> zielone - Wax ekologiczny. żółtych jeszcze nigdy nie spotkałam ;)

O, pardon, jak zwykle pokręciłam :) Dzięki za sprostowanie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947