jak sobie pójdę to grupa ożyje?

21. Data: 2007-09-02 08:51:49

Temat: Re: jak sobie pójdę to grupa ożyje?
Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
news:1188688822.540232.99000@r29g2000hsg.googlegroup
s.com...
On 1 Wrz, 14:06, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:

> a czemu chcesz sobie pójść? :)

Poniewaz ta grupa nie spelnia moich oczekiwan, a zachowania niektorych
mocno mijaja sie z moja definicja dobrego wychowania i bycia dobrym,
zyczliwym czlowiekiem. Zaznalam tu wiele zlego, zostalam mocno
zraniona i nadchodzi kres ... mojej wytrzymalosci (pod wieloma
wzgledami, ale niestety nie jest to ani miejsce ani pora na
zwierzenia..., choc kiedys myslalam, ze wlasnie tu... eee tam... )
Wiesz, wybralam te grupe nie bez powodu, i szkoda, ze wlasnie na niej
zostalam w ten sposob potraktowana. A nawet nie zdazaylam wyjawic
Mojej Historii... Teraz wiem, ze dzieki Bogu nie zdazylam, ze dzieki
Bogu nie wyjawilam, poniewaz TUTAJ WSZYSTKO, kazde Twoje slowo
potrafia obrocic PRZECIWKO Tobie, poniewaz TUTAJ potrafia RANIC jak
nigdzie indziej...
Na tym zakoncze ten wywod :) Sprawiasz, nie po raz pierwszy zreszta,
ze zaczynam sie zwierzac, a to niebezpieczne, wiec na tym zakoncze,
nim po raz kolejny wszystko obroci sie przeciwko mnie :)

hm.
Fragile, przeczytaj ten post uważnie rano.

pozdrawiam :)

o.

22. Data: 2007-09-02 09:04:46

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm.
> Fragile, przeczytaj ten post uważnie rano.

ps.
I ja wcale nie chce zebys stad sobie szla.
Chociaz internet jest akurat w pewnych przypadkach bardzo niefajny,
ale zostawaj !!!. :))

o.

23. Data: 2007-09-02 10:08:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> lubię wiedzieć...

czasami lepiej nie wiedzieć

--
http://smutki.patrz.pl/

24. Data: 2007-09-02 10:51:21

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 09:23, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1188688822.540232.99000@r29g2000hsg.g
ooglegroups.com...

> Ty tak na trzeźwo to pisałaś ? ;)

Ja nie pijaca :)
Ale widzisz, masz dowod, cokolwiek nie napisze, juz sie czepiacie :(

--
Fragile

25. Data: 2007-09-02 10:55:49

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 11:04, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:
> [...]
Ano przeczytalam :)

> ps.
> I ja wcale nie chce zebys stad sobie szla.
> Chociaz internet jest akurat w pewnych przypadkach bardzo niefajny,
> ale zostawaj !!!. :))

Ogromne dzieki za zyczliwe slowa :))

Fragile

26. Data: 2007-09-02 11:48:07

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Sep 2007 16:20:22 -0700, Fragile napisze:

> [...]
> zaczynam sie zwierzac, a to niebezpieczne, wiec na tym zakoncze, nim po
> raz kolejny wszystko obroci sie przeciwko mnie :)

w stadzie zawsze znajdzie się jakiś prowodyr, który dąży do tego by
jego interesy stały się interesami stada, stąd popiera te interesy
które są w większości, a w razie czego podpowiada metodykę urabiania,
albo i gnębienia niepokornych, coby mu się stado nie zbiesiło i nie
rozlazło. ot atawizmy, ale nadal żywe, jeśli ktoś zdoła je obudzić.
może załóż bloga? ;)

27. Data: 2007-09-02 12:03:03

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Sep 2007 12:08:37 +0200, tren R napisze:

> czasami lepiej nie wiedzieć

już się boję :)

28. Data: 2007-09-02 12:05:31

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Gawron<s...@l...po>

[...]
> Poczytaj posty "Magdaleny" - chyba mniej więcej w listopadzie napadło
> psp to szczęście.

Maja, Magda, Magdalena :)

Gawron

29. Data: 2007-09-02 12:07:49

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Sep 2007 15:58:25 -0700, Fragile napisze:

> Nie moglby, poniewaz nie ma pojecia o co chodzilo i jest niezle
> wkurzony :)

a ma powody?

30. Data: 2007-09-02 12:11:20

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel<f...@g...pl>

[...]
> a ma powody?

nie, no coś Ty, przecież każdy cieć może tu wleźć i robić "badania"
psp-żyjątek a następnie je publikować
(ewentualnie sugerować, że takie badania robi i wykorzystywać takie
sugerowanie w celu pozycjonowania się) :)

gawreon

niepokój
problem: niskie poczucie wartosci i kompensacja?
Gdzie Antykwariat - książki psychologiczne - WARSZAWA
On jest wsrod nas
nie chce mi się was nawet czytać