niepokój

1. Data: 2007-08-31 16:29:03

Temat: niepokój
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mianowicie niepokoi mnie przestępczości, a dokładniej
nieznaczne wahania nasilenia tego zjawiska, mam podejrzenie,
że podobnie jak piracenie w wypadku windows, tak samo
przestępczość jest wpisana w biznesplan tej cywilizacji...

2. Data: 2007-09-01 12:37:02

Temat: Re: niepokój
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a wojna? podobno na zbrojenia wydaje się w skali
świata 11 razy więcej niż na rozwój...

3. Data: 2007-09-01 13:44:32

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wojna? podobno na zbrojenia wydaje się w skali
> świata 11 razy więcej niż na rozwój...

Mówią również że wydatki na zbrojenia napędzają rozwój technologiczny, lasery,
Internet itp, a jak wiadomo Internet napędza piracenie, więc chyba masz rację
wiążąc te kwestie, piracenie musi być wpisane w rozwój cywilizacji na równi z
wojną, więc innymi słowy służy rozwojowi, stąd też nie ma się czym niepokoić,
chyba że niepokoi Cię rozwój ;)?

4. Data: 2007-09-01 14:14:14

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Sep 2007 15:44:32 +0200, bazzzant napisze:

> [...]
> cywilizacji na równi z wojną, więc innymi słowy służy rozwojowi, stąd
> też nie ma się czym niepokoić, chyba że niepokoi Cię rozwój ;)?

jasne że niepokoi, ciebie nie? przecież ci którzy ten rozwój swoją
myślą napędzają, de facto są tylko wykonawcami, decyzje spoczywają
zaś w zupełnie innych rękach i głowach, jesteś pewien, że dla tych
innych rozwój jest czymś innym niż tylko narzędziem służącym
realizacji ich interesów?

5. Data: 2007-09-02 22:54:12

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> że podobnie jak piracenie w wypadku windows, tak samo
> przestępczość jest wpisana w biznesplan tej cywilizacji...

Byliśmy dzisiaj z Młodym na jakimś takim placu zabaw dla małych-małych.
Popierdalał sobie na rowerku dookoła piaskownicy, byliśmy tylko my. Gdy wtem
... :) Wpadła ekipa 12-13 latków, ze starszej części osiedla. Wyglądali
groźnie :) I zaczęli robić sobie wygibasy, powiedzmy sobie niekoniecznie
przystosowane do sprzętu który tam był. Akcjen z serii "przeskoczę tę
karuzelę, zrobię trzy salta i wyląduję na czwartym palcu lewej nogi". Miło
było popatrzeć. Gdy wtem .... :) Przychodzi facio mniej więcej w moim wieku,
z dzieckiem mniej więcej w moim ... tfu ... w wieku mojego dziecka i
oznajmia, że plac zabaw jest dla młodszych dzieci - idzcie chłopcy pobawić
się gdzie indziej. Chłopcy poszli ... za jakiś czas widziałem jak się snuli
między przystankiem autobusowym a sklepem. I tak sobie pomyślałem - jak ci
kurwo rozpierdolą samochód i spalą chałupę to wcale nie będzie mi przykro.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2007-09-03 17:59:43

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaś w zupełnie innych rękach i głowach, jesteś pewien, że dla tych
> innych rozwój jest czymś innym niż tylko narzędziem służącym

Mam wrażenie że starasz się mnie niepotrzebnie zaniepokoić. Ja wolę jak źli
chłopcy wkorzystują dla własnych brudnych celów rozwój niż regres.

7. Data: 2007-09-03 20:39:41

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrażenie że starasz się mnie niepotrzebnie zaniepokoić. Ja wolę jak
> źli
> chłopcy wkorzystują dla własnych brudnych celów rozwój niż regres.

Wykorzystanie rozwoju do brudnych celów daje władzę, a ta w nieodpowiednich
rękach rodzi regres :)

Pozdrawiam
Vicky

8. Data: 2007-09-03 20:46:42

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że podobnie jak piracenie w wypadku windows, tak samo
> przestępczość jest wpisana w biznesplan tej cywilizacji...

Hmm.... a jakie konkretnie zjawiska się nasiliły?
Bo chyba nie wszystkie ...

Pozdrawiam
Vicky

9. Data: 2007-09-03 22:02:46

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Sep 2007 00:54:12 +0200, Przemys?aw D?bski napisze:

> [...]
> niekoniecznie przystosowane do sprz?tu który tam by?. Akcjen z serii
> "przeskocz? t? karuzel?, zrobi? trzy salta i wyl?duj? na czwartym palcu
> lewej nogi". Mi?o by?o popatrzeae. Gdy wtem .... :) Przychodzi facio
> mniej wi?cej w moim wieku, z dzieckiem mniej wi?cej w moim ... tfu ... w
> wieku mojego dziecka i oznajmia, ?e plac zabaw jest dla m?odszych dzieci
> - idzcie ch?opcy pobawiae si? gdzie indziej. Ch?opcy poszli ... za jaki?
> czas widzia?em jak si? snuli mi?dzy przystankiem autobusowym a sklepem.
> I tak sobie pomy?la?em - jak ci kurwo rozpierdol? samochód i spal?

a potem system ich dopadnie, przemiele, przetrzyma i wypluje, najwyżej
dorobi etatów, dokupi sprzętu, media zrelacjonują, mądrale skomentują...

10. Data: 2007-09-03 22:11:05

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Sep 2007 19:59:43 +0200, bazzzant napisze:

> Mam wrażenie że starasz się mnie niepotrzebnie zaniepokoić. Ja wolę
> jak źli chłopcy wkorzystują dla własnych brudnych celów rozwój niż
> regres.

ok, może niepotrzebnie się niepokoję...

problem: niskie poczucie wartosci i kompensacja?
Gdzie Antykwariat - książki psychologiczne - WARSZAWA
On jest wsrod nas
nie chce mi się was nawet czytać
Muszę kilka słów samokrytyki