jak sobie pójdę to grupa ożyje?

31. Data: 2007-09-02 12:17:42

Temat: Re: jak sobie pójdę to grupa ożyje?
Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Gawron<s...@l...po>
news:fbe97m$s2u$1@news.onet.pl

> Marek Krużel<f...@g...pl>
>
> [...]
>
> nie, no coś Ty, przecież każdy cieć może tu wleźć i robić "badania"
> psp-żyjątek a następnie je publikować
> (ewentualnie sugerować, że takie badania robi i wykorzystywać takie
> sugerowanie w celu pozycjonowania się) :)

na appm też znajdziesz zabawną historię podglądania-niepodglądania-robienia
w jajo z wysoka-pobłażania dla głupich żyjątek

a na poezji znajdziesz urocze alter ego o nazwie Alinne

gawreon

32. Data: 2007-09-02 12:40:52

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Ja nie pijaca :)
> Ale widzisz, masz dowod, cokolwiek nie napisze, juz sie czepiacie :(

To nie pisz czegokolwiek :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

33. Data: 2007-09-02 13:31:28

Od: "o." <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano przeczytalam :)

i jakie przemyslenia?

> Ogromne dzieki za zyczliwe slowa :))

wyslalam ci maila na priva ale z jakichs przyczyn nie doszedl.
wiec powiem to tu - jesli chcesz mozesz napisac do mnie na priv.
uprzedzam ze od jutra do czw. mam urlop i przez ten czas nie zajrze do netu. :)

pozdr,
o.

34. Data: 2007-09-02 14:14:49

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 14:40, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1188730281.327057.274560@22g2000hsm.g
ooglegroups.com...

> To nie pisz czegokolwiek :)

Zawsze pisze 'cos', tak jak i Ty, wiec odpusc sobie te gadki.
Najlepiej napisz od razu - 'nie pisz nic' :)
Tylko jak tu by bylo Wam nudno beze mnie ... ech ;)

--
Fragile

35. Data: 2007-09-02 14:18:08

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 14:07, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:

> a ma powody?

Skoro jest, to zapewne ma ;)

--
Fragile

36. Data: 2007-09-02 14:40:45

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Sep 2007 07:18:08 -0700, Fragile napisze:

> Skoro jest, to zapewne ma ;)

rzuca oskarżeniami ;)

37. Data: 2007-09-02 14:47:03

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 14:17, "Gawron" <s...@l...po> wrote:
> Gawron<s...@l...po>news:fbe97m$s2u$1@news.onet.pl

Kazdy moze, wielu tak robi. Nawet o tym nie wiesz.
Poza tym, tam chyba nie bylo mowy konkretnie o publikacji... Cos
pomyliles. Byla mowa o mediach, ale czy o publikacji? Nie wiem, moze
jestem zle poinformowana przez wlasnych znajomych...
Nie wiem tylko w czym problem. Mieli taka potrzebe i zrealizowali ja,
nienaruszajac prawa. Czegos sie obawiasz? Wyartkuluj to. ' Ja
Niezbecki Pawel boje sie, ze grupa ludzi ....' - dokoncz, prosze. Moze
Ci ulzy :)

> na appm też znajdziesz zabawną historię podglądania-niepodglądania-robienia
> w jajo z wysoka-pobłażania dla głupich żyjątek

No nie przesadzaj :) To co grupa 'Magda' zrobila na appm, nawet w
jednej setnej nie przypomina tego jak psp potraktowalo mnie, i nie
tylko :) I jak nadal np. Ty mnie traktujesz :) Przypomne tylko - ja to
nie 'grupa Magda', tak wiec wyzywasz sie na niewinnej osobie (jesli
tamci w ogole byli czemukolwiek winni) :).

> a na poezji znajdziesz urocze alter ego o nazwie Alinne

Ciekawe tylko czyje alter ego..., bo nie moje, Niezbecki Pawle :)
A tak na marginesie - slaby jestes. Grupa 'Magda' pisala pod osmioma
nickami, NIE TYLKO na appm, psp, poezji i medycynie, o ktorej chyba
zapomniales... Musieli pisac na wielu grupach, by wszystko wygladalo
jak najbardziej naturalnie. I chyba im sie udalo, skoro niektorzy
nadal wiaza to z jedna osoba :)
Jednak po raz ostatni powtorze - nie jestem 'tymi osobami', ktore
pisywaly na grupy wczesniej. Jestem na grupach od maja.
A jesli dalej Ci cos nie daje spokoju, to juz Twoj problem... Wiecej
sobie jezyka strzepila nie bede.

PS. Big Brother patrzy ;) Dzisiaj sie zaczyna... Aluzju ponial...?
Jesli nie - Twoja strata... ;)

--
Fragile

38. Data: 2007-09-02 14:57:23

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz ja tutaj zadnych przemyslen nie opisze :)

> wyslalam ci maila na priva ale z jakichs przyczyn nie doszedl.

Buu :(
A to dziwne. Wszystko dziala jak powinno, jakies nowe maile doszly,
ale nie od Ciebie :(
Moze dojdzie na elkamin(malpa)interia.pl?

> wiec powiem to tu - jesli chcesz mozesz napisac do mnie na priv.
> uprzedzam ze od jutra do czw. mam urlop i przez ten czas nie zajrze do netu. :)

Milego urlopu i jeszcze raz dzieki :))

Fragile

39. Data: 2007-09-02 14:58:50

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 14:05, "Gawron" <s...@l...po> wrote:
> Gawron<s...@l...po>news:fbbq5e$m38$1@news.onet.pl
>
> [...]
>
> Maja, Magda, Magdalena :)

Skomponuj do tego muzyke :) Hicior gwarantowany :)

--
Fragile

40. Data: 2007-09-02 15:03:51

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 13:48, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:

> w stadzie zawsze znajdzie się jakiś prowodyr, który dąży do tego by
> jego interesy stały się interesami stada, stąd popiera te interesy
> które są w większości, a w razie czego podpowiada metodykę urabiania,
> albo i gnębienia niepokornych, coby mu się stado nie zbiesiło i nie
> rozlazło. ot atawizmy, ale nadal żywe, jeśli ktoś zdoła je obudzić.

Masz racje. Swieta (lecz okrutna) prawda.

> może załóż bloga? ;)

Bleee ;) Bez przesady. Nie dla mnie ta 'zabawa'.

--
Fragile

niepokój
problem: niskie poczucie wartosci i kompensacja?
Gdzie Antykwariat - książki psychologiczne - WARSZAWA
On jest wsrod nas
nie chce mi się was nawet czytać