jak sobie pójdę to grupa ożyje?

41. Data: 2007-09-02 15:09:00

Temat: Re: jak sobie pójdę to grupa ożyje?
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 16:40, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:

> rzuca oskarżeniami ;)

Tyle Jego co sobie porzuca ;)

--
Fragile

42. Data: 2007-09-02 15:42:15

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Tylko jak tu by bylo Wam nudno beze mnie ... ech ;)

No. Nie byłoby na kim przeprowadzać niezwykle brutalnych ataków, które
zresztą wszyscy państwo możecie obserwować od samego początku.

Na post po konferencji Ziobry zaprosił
P.D.

43. Data: 2007-09-02 20:31:56

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <e...@i...pl> napisał(a):

> Nie idz. Przynajmniej umilasz mi koncowke mojego pobytu na psp :)
>
> --
> Fragile
Jak już sobie pójdziecie, a ja przyjdę, to co?

44. Data: 2007-09-02 20:37:19

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <e...@i...pl> napisał(a):

> [...]
wiadomo=B6cin=
> ews:1...@r...googlegroups
.com...

> Ja nie pijaca :)
> Ale widzisz, masz dowod, cokolwiek nie napisze, juz sie czepiacie :(
>
> --
> Fragile
To może czytaj sobie. To też forma uczestnictwa, choć przyznaję, że nie tak
atrakcyjna jak coś sobie skrobnąć.

45. Data: 2007-09-02 20:40:58

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):

> czasami lepiej nie wiedzieć
Tylko żeby wiedzieć, które to czasy.

46. Data: 2007-09-02 20:45:17

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron <s...@l...po> napisał(a):

> nie, no coś Ty, przecież każdy cieć może tu wleźć i
robić "badania"
> psp-żyjątek a następnie je publikować
> (ewentualnie sugerować, że takie badania robi i wykorzystywać takie
> sugerowanie w celu pozycjonowania się) :)
>
> gawreon
Wymieść cieci, a potem dla PaniSP poprosić o Jana?

47. Data: 2007-09-02 21:37:53

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 22:31, "Fryderyk Niemociński"

> Jak już sobie pójdziecie, a ja przyjdę, to co?

Nico? A bo co? :)
Zapraszamy!

--
Fragile

48. Data: 2007-09-02 21:41:41

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 22:37, "Fryderyk Niemociński"

> wiadomo=B6cin=
.com...

> To może czytaj sobie.
> [...]
I Ty Fryderyku przeciwko mnie? Chlip, chlip :(

--
Serdecznosci,
Fragile

49. Data: 2007-09-03 09:44:31

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 17:42, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> No. Nie byłoby na kim przeprowadzać niezwykle brutalnych ataków, które
> zresztą wszyscy państwo możecie obserwować od samego początku.

Ojoj, popraw krawat, bo Ci sie poluzowal i przekrzywil.

--
Fragile

50. Data: 2007-09-03 17:20:58

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...

> Ojoj, popraw krawat, bo Ci sie poluzowal i przekrzywil.

Napewno krawat masz na myśli ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

niepokój
problem: niskie poczucie wartosci i kompensacja?
Gdzie Antykwariat - książki psychologiczne - WARSZAWA
On jest wsrod nas
nie chce mi się was nawet czytać