jak sobie poradzic z uczuciem?

1. Data: 2006-03-04 17:44:20

Temat: jak sobie poradzic z uczuciem?
Od: "Inna" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie...

Zdecydowalam sie napisac na grupe, bo sobie nie radze, a przegladajac niektore
watki czesto trafialam na sensowne porady... Moze i tym razem ktos udzieli
odpowiedzi, z ktorej bede mogla skorzystac.

Mam 30 lat, studia wyzsze, rodzine. Pracuje zawodowo i realizuje sie w pracy.
Kilka miesiecy temu zmienilam prace, bo zostalam polecona przez mojego bylego
szefa, jako specjalista. I mniej wiecej tu sie wszystko zaczelo...

Moj szef okazal sie byc pracownikiem firmy, do ktorej przeszlam. Znow jest moim
szefem... A ja od tych kilku miesiecy nie wiem, jak sie nazywam... prawie nie
jem, mam problemy ze spaniem, skupieniem sie itp... Caly czas mysle tylko o
nim... Wiem, to tylko zauroczenie - facet mnie docenil i nie interesuje sie mna
jako kobieta... ale ja nie moge przestac marzyc...

Powiedzcie, jak sie z tego otrzasnac?

Inna

2. Data: 2006-03-04 18:54:52

Temat: Re: jak sobie poradzic z uczuciem?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inna" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie mna
> jako kobieta... ale ja nie moge przestac marzyc...

Cierpliwie znosić to co się w nas dzieje i nie traktować jak czegoś
nad-zwyczajnego? ;)

3. Data: 2006-03-04 21:29:47

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inna" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

> Powiedzcie, jak sie z tego otrzasnac?

dać się ponieść fali... A jaki masz wybór? zmienisz pracę? no chyba, że
tak - jest to jakiś sposób. Możliwe, że samo Ci przejdzie za jakiś czas.
Czasami sobie myślę, że bardzo chciałabym, żeby mnie jeszcze coś takiego
spotkało, ale bałabym się tych dylematów. Chyba na Twoim miejscu kryłabym
się z tym, aż by mi przeszło. Kiedyś już tak miałam i w końcu przeszło (po
paru latach:-))

Pozdrawiam
Gosia

4. Data: 2006-03-05 00:18:36

Od: "pegmon" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylego
> szefa, jako specjalista. I mniej wiecej tu sie wszystko zaczelo...

Napisałaś, że masz rodzinę. Ale czy to znaczy, że masz też męża i
dzieci....? Jeśli tak to dużo to zmienia....

> [...]
> sie mna
> jako kobieta... ale ja nie moge przestac marzyc...

To, że facet Ci się podoba to jest akurat całkiem normalne. Wszyscy mamy
podobne odczucia wobec innych osób, mimo iż wiem, że nie możemy z nimi być.
Zakładam, że masz męża. W takim wypadku Twoje obawy są słuszne. Jeżli już
zaczynają Ci sie podobać inni faceci i nie potrafisz sobie sama z tym
poradzić to sprawa zaczyna być poważna. Wygląda na to, że Twój partner nie
daje Ci w pełni tego czego byś chciała. Może wypadałoby się nad tym
zastanowić. Może faktycznie nie jesteś szczęśliwa i potrzebujesz zmiany.

Jeżli macie dzieci to problem jest bardziej złożony.....Radziłbym
porozmawiać z mężem i wyjaśnić mu co Ci w waszym związku się nie podoba.
Może wspólna wizyta u psychologa też by nie zaszkodziła. Gdy w grę wchodzą
dzieci to musisz się zastanowić co jest ważniejesze, czy Twoje szczęście,
czy Twoich dzieci. To temat rzeka więc na tym zakończę.....

5. Data: 2006-03-05 11:58:40

Od: "Inna" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieci to musisz się zastanowić co jest ważniejesze, czy Twoje szczęście,
> czy Twoich dzieci. To temat rzeka więc na tym zakończę.....

Tak, mam meza. Mieszkamy z moja corka z poprzedniego zwiazku, ktora nie pamieta
czasow, gdy mojego meza nie bylo w jej zyciu...

Wiem, ze nasz zwiazek przezywa kryzys. I ciagle mam wrazenie, ze to moja
wina... Chcialabym jakos usmiercic to co czuje do innego mezczyzny i znow
zainwestowac emocje w zwiazek z mezem...

Psycholog nie wchodzi w rachube... chyba, ze poszlabym sama.

Inna

6. Data: 2006-03-05 12:48:25

Od: "Adam" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzcie, jak sie z tego otrzasnac?

Jeżeli naprawdę chcesz, to wyobraź sobie, że się dowiedział i wyrzucił Cię z
roboty. Zostałaś bez pracy, bez kasy, a dzieciom trzeba dać jeść. Powinno
pomóc.

7. Data: 2006-03-05 13:41:12

Od: "pegmon" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem podobną sytuację w związku. Byliśmy szczęśliwi, tak mi się wydawało.
Poznała go na internecie i sie zaprzyjaźnili. Potem się spotkali. Mówiła, że
to tylko kolega. Okazało się, że nie tylko....Zrobiła coś czego teraz
żałuje. A ja nie chcę jej znać. Strociłem do niej zaufanie. To jest bardzo
trudno odbudować. Gdyby zerwała ze mną i się z nim późnej spotykała to
bylibyśmy przynajmniej przyjaciółmi.

Radzę sie zastanowić. Nie bez powodu wyszłaś za niego. Każdy związek
przyżywa kryzysy itp. Ale to od nas zależy jak przez nie przejdziemy.
Sugeruję rozmowę z mężem. Potem będzie coraz gorzej. Zastanów się czego Ci
brakuje w związku i powiedz mu o tym. Jeżeli nic sie nie zmieni to się
rozstańcie. Każdy powinien być szczęśliwy, ale nie na siłę.

Pozdrawiam

8. Data: 2006-03-05 20:56:52

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pegmon" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaufanie. To jest bardzo trudno odbudować. Gdyby zerwała ze mną i się z
> nim późnej spotykała to bylibyśmy przynajmniej przyjaciółmi.

Jestem przekonana, że to o czym tutaj piszesz generuje Twoje problemy, o
których piszesz na innej grupie.

Gosia

9. Data: 2006-03-06 07:45:16

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zauroczenie - facet mnie docenil i nie interesuje sie mna jako
> kobieta... ale ja nie moge przestac marzyc... Powiedzcie, jak sie z tego

Moja rada jest następująca:
NIGDY, pod żadnym pozorem żadnych romansów w miejscu pracy.
Ja przeżyłem podobną sytuację z moją podwładną. Przez jakiś czas było
pięknie i energetycznie.
A efekty:
1. rozwiodłem się
2. ona straciła pracę
3. ja straciłem pracę

a z owego energetycznego związku po 3 latach nic nie zostało.

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!

10. Data: 2006-03-06 08:50:24

Od: Sebastian Kuczyński <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 04.03.2006 - autor: Inna - treść:
> Powiedzcie, jak sie z tego otrzasnac?

Zaczac sypiac z mezem i nie traktowac go jak bankomatu.
Seks jest taki sam...

werbalny i niewerbalny przekaz uczuć
Kazimiera Szczuka i manifest
AUTYZM - gdzie + eksperci
o Wy co garnków nie lepicie! - wlasnym oczom nie wierze!
depresja czy alkocholizm?