jak sobie radzicie?...

1. Data: 2003-01-30 17:06:29

Temat: jak sobie radzicie?...
Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sobie radzicie z archiwizacja przepisow?
ja juz przestalam panowac nad tym, co mam... najpierw notowalam, potem
zaprzyjaznilam sie z outcook expresem, ale sam mi skasowal zasoby, wiec
teraz po prostu drukuje i zbieram, mam juz "kupke" wielkosci 3 ryz papieru -
bez szans na znalezienie konkretnego przepisu, a jeszcze gorzej z
zapamietaniem tego co mam....
marzy mi sie jakis prosty, czytelny sposob:)
pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2003-01-30 17:23:11

Temat: Re: jak sobie radzicie?...
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaD wrote:
> [...]
> zapamietaniem tego co mam....
> marzy mi sie jakis prosty, czytelny sposob:)

glowa :-)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-30 18:32:05

Od: "Flora" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sobie radzicie z archiwizacja przepisow?

Już o tym było. Poczytaj wątek "archiwizowanie przepisów"
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=4640661

Pozdrawiam
Flora

1. Data: 2003-01-30 18:45:30

Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki:)
anna

1. Data: 2003-01-30 19:42:44

Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sobie radzicie z archiwizacja przepisow?
Ja zapisuję w Wordzie. Ponumerowałam strony, stworzyłam spis treści, typu:
kurczak, kotlety, zupy, ciasta, pieczarki...Klikam np na pieczarki i tam mi
przeskakuje...

Edyta

1. Data: 2003-01-30 20:15:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jan 2003 18:06:29 +0100, "AnnaD"
<q...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>zapamietaniem tego co mam....
>marzy mi sie jakis prosty, czytelny sposob:)

zapisuje na swistkach, jak pamietam to nosze na dol, do kuchni,
jest przekladany swistek z kata w kat, az wreszcie laduje na
poleczce, m/w na sordku kuchni, tzn miedzy lkuchnia a jadalnia,
poleczki sa wlasciiwe 3 . wszystkie od ksiazek kucharskich i
swistkow z przepisami.

Trys - Matka od Chaosow
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-30 20:22:21

Od: "Iris" <i...@f...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaD <q...@p...onet.pl> napisał(a):
> Jak sobie radzicie z archiwizacja przepisow?

Ja uzywam programu Cooking Aficionado. Jest free.
Prosty, latwy, bez zbednych bajerow. Glowny pasek
narzedziowy w jezyku angielskim, ale to tylko kilka
podstawowych slow typu: przegladaj, dodaj, nowa
kategoria/przepis,modyfikuj itp. Ma opcje czytania
i/lub drukowania wskazanego przepisu jako pliku
tekstowego oraz kompresji, jesli baza wlasnych
przepisow bardzo sie rozrosnie.
Do pobrania np. na stronie:
http://download.chip.pl/download_25979.html

Pozdrawiam:)
Iris

1. Data: 2003-01-30 21:47:11

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaD" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak sobie radzicie z archiwizacja przepisow?

Ja korzystam z Outcooka, swietny jest.

Dorota

1. Data: 2003-01-30 22:23:34

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzmi nieźle. Czy nie zechciałabyś udostępnić tego?

Pytam z nieśmiałością
Danka

1. Data: 2003-01-31 08:53:01

Od: Justyna Chodakowska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta wrote:

> Ja zapisuję w Wordzie. Ponumerowałam strony, stworzyłam spis treści, typu:
> kurczak, kotlety, zupy, ciasta, pieczarki...Klikam np na pieczarki i tam mi
> przeskakuje...

ja bardzo podobnie, tyle ze mam strony html'owe (spis tresci to linki na jednej
stronie, na roznych stronach rozne "kategorie" typu obiady, przegryzki,
sniadania, dodatki, zupy itp. dodatkowo na kazdej stronie spis tresci w postaci
linkow do konkretnych przepisow)

pozdrawiam,

Justyna

Apel nieobecnych trochę (OT) ;-(