Apel nieobecnych trochę (OT) ;-(

1. Data: 2003-01-30 16:59:04

Temat: Apel nieobecnych trochę (OT) ;-(
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyjdzie chyba niedługo ogłosić "Apel nieobecnych" ;-((
Magda, Bożenka, Mechcia, Herbatka, Sadyl, Jerzy......
pozdr. Alex ;-(((((

1. Data: 2003-01-31 08:56:19

Temat: Re: Apel nieobecnych trochę (OT) ;-(
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:

> Przyjdzie chyba niedługo ogłosić "Apel nieobecnych" ;-((
> Magda, Bożenka, Mechcia, Herbatka, Sadyl, Jerzy......

Magda sie odezwala, ale zbytniego entuzjazmu co do powrotu
na grupe nie wyrazala :-(

Krycha

1. Data: 2003-01-31 09:50:50

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Magda sie odezwala, ale zbytniego entuzjazmu co do powrotu
> na grupe nie wyrazala :-(
>
> Krycha

Odezwala sie do Ciebie na priv? Podczytuje nas troche czy nie?
Szkoda, ze nie chce wrocic...
:(
Pozdrawiam, AniaR

1. Data: 2003-01-31 10:02:20

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Sadyl zaganiany. Komputer wyniósł do firmy, gdzie nie ma czasu na
grupę.

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

1. Data: 2003-01-31 12:33:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> Odezwala sie do Ciebie na priv? Podczytuje nas troche czy nie?
> Szkoda, ze nie chce wrocic...
> :(

Az tak zle to nie, zastanowi sie. Moze jak bedzi miala wiecej czasu?

Krycha optymistyczna

1. Data: 2003-02-02 18:40:06

Od: "Magdalena W." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Magda sie odezwala, ale zbytniego entuzjazmu co do powrotu
> na grupe nie wyrazala :-(
Ja niestety sie nie dziwie. Obserwuje ze smutkiem gwaltowny spadek ... nie
wiem jak to nazwac nawet, kultury? obycia? dobrego zachowania? wsrod
grupowiczow nie tylko tu " w kuchni" ale i na wielu innych grupach.
Komputery tanieja, dostep do sieci takze... nie chce pisac banalow, ale
przykro mi sie czasem robi.
Prowadzi to czasem do takich sytuacji, ze pewna grupa spotykajaca sie kilka
razy w roku z racji swojego hobby na kolejne spotkania zaprasza "starych"
metoda mejlowa, zeby ci "nowi" przypadkiem sie nie pojawili... I prawde
mowiac wcale mnie ta praktyka nie dziwi ... a chwilami wrecz cieszy.
Dobrze, ze jest pewna grupa, ktora naszej kuchni cieplutkiej nie opuszcza i
pisuje w miare regularnie.
Pozdrawiam
Magda

Zupa pieczarkowa