Muffinki

1. Data: 2003-01-30 14:11:07

Temat: Muffinki
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poproszę o dobry przepis na muffinki.
Dziękuję
MauaM

1. Data: 2003-01-30 14:25:39

Temat: Re: Muffinki
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
news:b1bbqf$eb5$1@news.tpi.pl...
> Poproszę o dobry przepis na muffinki.
> Dziękuję
> MauaM

nie próbowałam, co prawda, ale sporo przepisów na muffiny jest u Grzesia:
www.mniammniam.pl

wkn

1. Data: 2003-01-30 14:31:41

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" napisał w wiadomości

> nie próbowałam, co prawda, ale sporo przepisów na muffiny jest u Grzesia:
> www.mniammniam.pl

Dziękuję
Widziałam te przepisy, a ten podstawowy nawet wypróbowałam, ale muffinki nie
wyszły takie o jakie mi chodzi.

1. Data: 2003-01-31 09:45:37

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

MauaM wrote:

> Poproszę o dobry przepis na muffinki.

Czy to Ty, MauaPiegowata? Wrocilas do kuchni?
A probowalas przepisu Magdaleny na muffinki?
Ja robilam Muffins Nr. 2 i mi smakowaly. Pyszne sa tez muffins bananowe
wg Kamy
Wklejam przepisy:

Muffins Nr. 1 (12 muffins)
Blache do muffins wysmarowac dokladnie maslem w kazdym otworze i caly
wierzch pomiedzy otworami.
Rozgrzac piec do 190C/375F.
250 ml mleka
1 jajko
2 lyzki stopionego masla
3/4 szklanki otrebow
Zmieszac, odstawic na 10 minut, nastepnie dodac
3/4 szklanki
rodzynek
nasion slonecznika
posiekanych wloskich orzechow
bialej maki
1/3 szklanki brazowego cukru
2 lyzeczki polskiego - 4 amerykanskiego proszku do pieczenia
1 lyzeczka sody
Wymieszac, rozdzielic miedzy foremki, piec 20 minut albo az patyczek
wyjdzie czysty.

Muffins Nr. 2 (12 muffins)
Blache do muffins wysmarowac dokladnie maslem w kazdym otworze i caly
wierzch pomiedzy otworami.
Rozgrzac piec do 200C/400F.

250 gr maki
160 gr cukru
2 lyzki maku
1 lyzeczka polskiego - 2 amerykanskiego proszku do pieczenia
Polaczyc powyzsze suche skladniki w misce, nastepnie osobno polaczyc
220 ml mleka
50 ml oleju
1 lyzka startej skorki cytrynowej
1 lyzka soku cytrynowego
1 jajko, roztrzepane
dodac do suchych, wymieszac zaledwie tylko az nie bedzie suchych grudek
maki. Przelozyc do blachy, piec 20-25 minut az patyczek wyjdzie czysty.

Magdalena Bassett

2 duże banany
1 jajko
1,5 szklanki mąki
0,5 szklanki cukru
1 płaska łyżeczka sody oczyszczonej rozpuszczonej w 2 łyżkach wody
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
5 dkg rodzynek
2 łyżki masła lub margaryny (rozpuszczone - letnie)

Banany zmiksować dodając cukier, jajko i resztę składników. Wymieszać i
włożyć do foremek papierowych lub na blachę do muffinek. Piec w temp,
180-200°. Porcja na jedną blachę czyli 12 muffinek.
Na końcu polewam czekoladą, ale robiłam też z lukrem cytrynowym, albo z
cukrem pudrem - wszystkie warianty dozwolone.
Kama

1. Data: 2003-01-31 09:47:18

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

MauaM wrote:

> Poproszę o dobry przepis na muffinki.

Acha, robilam jeszcze muffinki z otrebami i rodzynkami, calkiem dobre,
ale niestety przepis mam w domu, wiec moge go podac w przyszlym
tygodniu.
Milego pieczenia!

Maria

1. Data: 2003-01-31 20:13:21

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Urbanczyk" napisał w wiadomości ...

> [...]
> A probowalas przepisu Magdaleny na muffinki?
> Ja robilam Muffins Nr. 2 i mi smakowaly. Pyszne sa tez muffins bananowe
Niestety ja nie jestem Piegowata ;)
Ale bardzo dziękuję za przepisy
MauaM

1. Data: 2003-01-31 20:13:45

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale niestety przepis mam w domu, wiec moge go podac w przyszlym
> tygodniu.
> Milego pieczenia!

Bardzo poproszę
MauaM