Re: jak spędzacie wolny czas?

From: "sassanach" <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: jak spędzacie wolny czas?
Date: Fri, 1 Feb 2002 13:29:04 +0100

Użytkownik "aRt" <a...@K...russia> napisał w wiadomości
news:slrna5i82d.2lt.aRt@witek.witek.net...

> Czy uwazasz ze spedzanie wolnego dnia z dzieckiem w DH to najlepszy
> sposob.....?

Ja juz zdanie Kolegi znam od dosc dawna ... I znowu ktos ma ochote na
zaczepny atak pod moim adresem :), bo w tym pytaniu nic innego nie ma :)

Proponuje czytac jednak dosc uwaznie to co pisze :
Napisalam _wyraźnie_ ze nie spedzam tam calego dnia a to juz roznica,
poza tym stoi w moim poscie jak wol, ze _nie jestem zwolennikczka latania
po sklepach_ ( wlaczam w to market), ale czasami fajnie jest posiedziec w
kafejce, w ktorej jest zakaz palenia i dziecko moze zjesc cos wiecej niz
frytki z MD. Sa tam tez samochodziki i czesto takie specjanle miejsca do
zabaw z dziecmi ( pileczki etc). Tak powinno byc to odczytane.

Sassanach, zirytowana ;)