Re: jak spędzacie wolny czas?

From: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: jak spędzacie wolny czas?
Date: Sat, 2 Feb 2002 00:58:12 +0100

Użytkownik "sassanach" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
news:a3e1qq$7la$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "aRt" <a...@K...russia> napisał w wiadomości

> Ja juz zdanie Kolegi znam od dosc dawna ... I znowu ktos ma ochote na
> zaczepny atak pod moim adresem :), bo w tym pytaniu nic innego nie ma :)
>
> Proponuje czytac jednak dosc uwaznie to co pisze :
> Napisalam _wyraźnie_ ze nie spedzam tam calego dnia a to juz roznica,
> poza tym stoi w moim poscie jak wol, ze _nie jestem zwolennikczka latania
> po sklepach_ ( wlaczam w to market), ale czasami fajnie jest posiedziec w
> kafejce, w ktorej jest zakaz palenia i dziecko moze zjesc cos wiecej niz
> [...]
Nie denerwuj się bo nie warto-)))))
Jogutr na więcej kultury niż niektórzy ludzie-(((((
Ja też czasem jak jest brzydko na dworze(pada)i nie można iść na spacer to z
chłopcami jadę na plac zabaw do Centrum Handlowego.Chłopcy szaleją a ja
czasem z nimi,też mi się zdarzyło zjeżdżać ze ślizgawki albo siedzieć w
"kulkach".Lubię patrzeć na ich uśmiechnięte pyszczki kiedy mogą
pokrzyczeć,pobiegać i nikomu to nie przeszkadza.Oskar mimo że ma 12 lat też
się świetnie bawi.Zawsze znajdą jakiś nowych kolegów,pobawią się w berka.
W domu też można się bawić ale komu się nie znudzi,malowanie,czy lepienie z
plasteliny więc takie wypady to nie jest zły pomysł.
A kiedy nie pada jedziemy w góry,te bliżej Wrocławia albo zwiedzamy
sztolnie,jaskinie itp.W zasadzie od czasu kiedy zrobi się ciepło co tydzień
jesteśmy w Górach Stołowych.
Pozdrawiam Kasia z chłopcami
Wrocław