jak upiec soczysty schab?

1. Data: 2005-04-23 11:07:24

Temat: jak upiec soczysty schab?
Od: "PeBe" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie niewinne pytanko-kupilem duzy schabik,nasmaczylem go,teraz lezy i
nabiera waznosci,potem chce go upiec w piekarniku,ale moje poprzednie tego
typu dzialania konczyly sie wynikiem smakowitym,acz bardzo suchym.Jakies
propozycje?

--
Paweł

1. Data: 2005-04-23 11:18:44

Temat: Re: jak upiec soczysty schab?
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> typu dzialania konczyly sie wynikiem smakowitym,acz bardzo suchym.Jakies

Przed włożeniem do piekarnika, obsmaż schab na gorącym tłuszczu na patelni.
Koniecznie z każdej strony, wtedy soki nie wyciekną. :-) Areta

1. Data: 2005-04-23 11:23:29

Od: "katiusza" <k...@w...ww> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeBe" <r...@g...mm.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> typu dzialania konczyly sie wynikiem smakowitym,acz bardzo suchym.Jakies

Ja zawsze kroję słoninę na cienkie paski i okładam schab z góry i
przyszpilam drewienkami. W czasie pieczenia często zaglądam często i
podlewam sosikiem. Zawsze schab jest jest wilgotny, a słoninka zapieczona w
sosiku - palce lizać!
katiusza

1. Data: 2005-04-23 11:25:07

Od: "PeBe" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katiusza" <k...@w...ww> napisał w wiadomości

> Ja zawsze kroję słoninę na cienkie paski i okładam schab z góry i

a w gdyni słoninka to towar deficytowy:P
P.

1. Data: 2005-04-23 11:38:24

Od: "katiusza" <k...@w...ww> szukaj wiadomości tego autora

> a w gdyni słoninka to towar deficytowy:P
> P.
Nie może być!
katiusza

1. Data: 2005-04-23 16:25:56

Od: Tomasz Dajczak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeBe wrote:
> [...]
> typu dzialania konczyly sie wynikiem smakowitym,acz bardzo suchym.Jakies

Ja często piekę schabik w worku do pieczenia. Przed zamknięciem worka
wlewam do środka odrobinę wody lub wina - nie ma wtedy szans aby mięcho
wyschło.

--
Tomasz Dajczak

W Obiektywie - Fotografia Artystyczna
http://wobiektywie.republika.pl

1. Data: 2005-04-24 11:24:04

Od: "PeBe" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dajczak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja często piekę schabik w worku do pieczenia. Przed zamknięciem worka
> wlewam do środka odrobinę wody lub wina - nie ma wtedy szans aby mięcho
> wyschło.

hmmm,ja tez pieke w worku,ale efekt jest bardzo suchy-jak to mozliwe???:)
Pawel

1. Data: 2005-04-24 11:45:56

Od: "toudi" <t...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm,ja tez pieke w worku,ale efekt jest bardzo suchy-jak to mozliwe???:)
Bo, moim zdanie, w worku dzieje się to samo, soki ze schabu wypływają, sosik
może i dobry, ale schab wiór i do tego ugotowany. Zaprawdę powiadam, tylko
obłożenie gęste plasterkami słonimy po wierzchu - zakrycie całej góry
schabu, plasterek przy plasterku i dość częste polewania daje schab soczysty
i pyszną słoninkę na zakąskę.
toudi

1. Data: 2005-04-24 12:20:27

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

toudi wrote:

> [...]
>schabu, plasterek przy plasterku i dość częste polewania daje schab soczysty

To ja nie rozumiem czemu moj schab soczysty, bez polewaia i sloniny.
Obsmazam ostro ze wszystkich stron, dolewam ciut wody i dusze ile tam
trzeba.

Kot

1. Data: 2005-04-24 12:48:50

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl>
> To ja nie rozumiem czemu moj schab soczysty, bez polewaia i sloniny.
> Obsmazam ostro ze wszystkich stron, dolewam ciut wody i dusze ile tam
> trzeba.

Pewnie dlatego, że wasze świnie umierają z uśmiechem na ustach.
Stres u [rzeźnych] zwierząt ma wpływ na smak i konsystencję mięsa.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Zupa cebulowa
Witam serdecznie :)