jak usunąć bliznę po opreacji?

1. Data: 2002-10-07 13:54:14

Temat: jak usunąć bliznę po opreacji?
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

jestem tydzień po operacji wyrostka.
nacięcie nie jest duże ale chciałabym zadbać aby blizna była jak najmniej
widoczna
czy są jakieś sposoby?

joa

ps
na marginesie:
szwy juz zdjęte, ale pod skórą jest sporej wielkości, twarde, trochę bolące
miejsce. czy to normalne? może to są szwy wewnętrze, które jeszcze się nie
rozpuściły? co myślicie o tym?

2. Data: 2002-10-08 16:09:42

Temat: Re: jak usun?ae blizn? po opreacji?
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jestem tydzieĂą po operacji wyrostka.
>naciĂŞcie nie jest duÂże ale chciaÂłabym zadbaĂŚ aby blizna byÂła jak najmniej
>widoczna
>czy sÂą jakieÂś sposoby?

Odpowiedz na twoje pierwsze pytanie (ale przeczytaj do konca!!!)

Contraktubex - masc...
Ja mialem podobne naciecie z drugiej strony...
nie wiem czy to załsuga masci... nie jest szpecaca... ale nie mialem na tyle
silnej woli zeby smarowac ciagle...
ale moze wiele zdziałać...
Acha i mozesz sobie masowac miejsce blizy...
Są ale!!!

>ps
>na marginesie:
>szwy juz zdjĂŞte, ale pod skĂłrÂą jest sporej wielkoÂści, twarde, trochĂŞ bolÂące
>miejsce. czy to normalne? moÂże to sÂą szwy wewnĂŞtrze, ktĂłre jeszcze siĂŞ nie
>rozpuÂściÂły? co myÂślicie o tym?

To raczej normalne i jeszcze długo będzie twarde... tak miałem ja i wydaje
mi się ze tak jest zwykle...

Poczekaj az nie bedzie juz strupa... (moze juĹź nie ma) moze odczekaj z
tydzien...
ja tak zrobiłem... i wtedy zacząłem kurację maści i masowania blizny...
Pozdrawiam M.

3. Data: 2002-10-08 16:32:36

Temat: Re: jak usunąc blizne po operacji?
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Contraktubex - masc...

ok, dzieki wlasnie te masc kupie

> To raczej normalne i jeszcze długo będzie twarde... tak miałem ja i wydaje
> mi się ze tak jest zwykle...

dlugo? :(
tzn ile tygodni, miesiecy? jestem niecierpliwa :(
czy do wakacji bede mogla wlozyc bikini?

poza tym to stwardnienie boliiii... ciagnie... jak dlugo bedzie?

jeszcze raz dzieki i pozdrawiam

joa

4. Data: 2002-10-09 02:22:36

Temat: Re: jak usunąć bliznę po opreacji?
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jonoforeza z witaminy C, laser IR, masaz "suchy", masci. Wrazliwosc blizny
zmniejszamy przez wywolanie habituacji np. Glaskanie pedzelkiem, gAbeczka,
potem czyms bardziej szorstkim. Nie wolno drapac!!!

5. Data: 2002-10-10 08:17:44

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>dlugo? :(
>tzn ile tygodni, miesiecy? jestem niecierpliwa :(
>czy do wakacji bede mogla wlozyc bikini?

Spokojnie... włożysz bikini :)
aż chciałbym cię zobaczyć :)
Wiesz zależy jeśli masz jasną skórę i oczywiście nieowłosioną to będzie
widać conieco...
ja mam owłosioną więc prawie nie widać...

>poza tym to stwardnienie boliiii... ciagnie... jak dlugo bedzie?

Hmmm nie pamiętam...
z 3 tygodnie... wiesz potem przestałem zwracać na to uwagę

Owszem ciągnie... niestety tak już jest
przejdzie :)

3maj się.. będzie dobrze...

Jak już przestanie boleć to masuj i wcieraj masc... ale pamietaj nie za
mocno szczególnie jak piszesz zgrubienie jest!
Jak się rozluźni wtedy mozesz masować....

Powiem tak...
we wrzesniu miałem operację (ciecie po lewej stronie tak jak wyrostek)
w grudniu latalem po gorach i jezdzilem na nartach :)
a na nastepne wakacje latalem w majteczkach po plazy...

Pozatym blizna dodaje ponoc męskości :))))))))))))
żartuję oczywiście...

6. Data: 2002-10-10 08:32:38

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widać conieco...
> ja mam owłosioną więc prawie nie widać...

włożę? no to super :)
ale skórę mam nieowłosioną i w tym wypadku powinnam się tym martwić ! ;)))))

dzieki marqz :)
poprawiles mi nastroj !

joa

7. Data: 2002-10-10 09:38:01

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak się ma zakochać to i z blizną się zakocha :)

czy to choroba
Poczytajcie
dermatolog +gdańsk
bol nadgarstka