jak w mikrofali przyrzadzac?

1. Data: 2006-03-28 16:05:06

Temat: jak w mikrofali przyrzadzac?
Od: "AJA" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Prosze podajcie przepisy na potrawy z mikrofali (hot-dog, zapiekanka z
bulki mi sie przejadla i czas na cos nowego)
Do mikrofali dolaczyli jakas taka mise z wkladem z dziorkami chyba teflonem
to pokryte , chyba cos so mialo wygladac jak ruszt ale dla mnie to podkladka
do wystawiania potraw na ostygniecie zeby nie bezposrednio na ziemie gar
klasc, no i pokrywa z uchwytem blyszczy sie jeszcze jak piesu ja...
No i tak na moj gust to nie wiem czy to to nadaje sie na wkladanie do
mikrofali skoro to metalem jest.
Mikrofala ma tezgrill.
Zupelnie nie mam pojecia jak z tym gotowac, a przepisy jakie tam sa w
instrukcji nijak nie mowia o tym jakich naczyn mam uzywac (na marginesie
kuchenka LG MB 4384BC)

Pomozcie prosze dziekuje z gory za pomoc

AJA

2. Data: 2006-03-30 08:20:43

Temat: Re: jak w mikrofali przyrzadzac?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

AJA napisał(a):
> Witam.
> Prosze podajcie przepisy na potrawy z mikrofali (hot-dog, zapiekanka z
> bulki mi sie przejadla i czas na cos nowego)

Przeszukaj archiwum.

> [...]
> klasc, no i pokrywa z uchwytem blyszczy sie jeszcze jak piesu ja...
> No i tak na moj gust to nie wiem czy to to nadaje sie na wkladanie do

Glin? Zresztą wszystko jest napisane w instrukcji obsługi.

> Mikrofala ma tezgrill.

Grill czy opiekacz?

> Zupelnie nie mam pojecia jak z tym gotowac, a przepisy jakie tam sa w
> instrukcji nijak nie mowia o tym jakich naczyn mam uzywac (na marginesie
> kuchenka LG MB 4384BC)

Rozumiem, ze dostalas w prezencie bo po co wydawac ponad 500 zł na coś o
czym nie ma sie zielonego pojęcia.
;-)
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-03-30 11:50:17

Od: "aja_no_spam" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeszukaj archiwum.
Nie takiej odpowiedzi oczekiwalem rownie dobre moglo jej nie byc (chyba ze
to mialo poprawic statystyki)

> Glin? Zresztą wszystko jest napisane w instrukcji obsługi.
Nie wiem nie mam pojecia a w instrukcji opslugi nie ma wyraznie podanej
informacji ze dolaczone naczynia czy jak to nazwc moge w mikrofali
stosowac

> Grill czy opiekacz?
Terazz ja bede niedouczony prosze na googlach sprawdzic podalem jaki model
t tam jest co posiada ...

albo podam (te ktore sa istotne) :P
DANE TECHNICZNE
a.. Opcja gotowania na parze
b.. Pojemność 23 l
c.. Poziom mocy mikrofal 850 W
d.. Poziom mocy grilla 1000 W
e.. System intellowave
f.. Liczba stopni mocy 5
g.. Grill kwarcowy
h.. Aautomatyczne gotowanie liczba programów 8
i.. Automatyczne rozmrażanie liczba programów 4
j.. Automatyczne pieczenie liczba programów 6
k.. Funkcja Mniej/Więcej

> Rozumiem, ze dostalas w prezencie bo po co wydawac ponad 500 zł na coś o
> czym nie ma sie zielonego pojęcia.

W prezencie nie dostalem sam wybieralem ale liczylem z einstrukcja bedzie
lepsza znacyz sie pomoze mi w wykorzystaniu tej kuchenki a jednak sie
mylilem.

Nadal oczekuje na pomoc co i jak w tej mikrofali.

Pozdrawiam
AJA

4. Data: 2006-03-31 08:39:04

Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aja_no_spam <a...@g...pl> napisał(a):

> Nie takiej odpowiedzi oczekiwalem rownie dobre moglo jej nie byc (chyba ze
> to mialo poprawic statystyki)

Tu nie ma żadnych statystyk. Natomiast gdybyś zadał sobie trochę trudu i
przeszukał grupę czy net, to byś na pewno dużo rzeczy znalazł.
A że leń jesteś, to i taką odpowiedź dostałeś, na jaką zasłużyłeś: UTFG!

Generalnie powinieneś wiedzieć, że większość grupy jest zdania, że kuchenka
mikrofalowa nie nadaje się do bardziej skomplikowanch zadań niż odgrzewanie
rozmrażanie potraw.
Jeżeli kupiłeś k.m. z myślą o gotowaniu, to chyba się przeliczyłeś i dalej
będziesz musiał wcinać hot-dogi.

No chyba że się ktoś nad tobą ulituje ... ;-)

Pozdrowionka
Jarek

dlaczego?
poszukuje dobrej cukierni z tortami Wawa Kabaty
Ciemny chleb
Garnki Elo-Pol
co mozna zrobic z filetow z ryby?