Re: jak wykręcić śrubę z urwanym łbem ?

1. Data: 2007-10-21 13:31:40

Temat: Re: jak wykręcić śrubę z urwanym łbem ?
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2007-10-21 14:00:29

Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Oct 2007 15:31:40 +0200, |<onrad napisał(a):

> dosc gruba. moze malym wiertlem wywiercic dziure w niej i wkrecic wezszą
> i wykrecic? :)

Skoro ja wkrecisz to i wykrecisz, z tym ze grubszej wogole nie ruszysz;)
Dobrze myslisz tylko ze wkrecac trzeba wykretaka z lewym gwintem - wtedy
jego wkrecanie powoduje wykrecanie grubej sruby:)
pozdr.

--
Adam Sz.

Re: jak wykręcić śrubę z urwanym łbem ?
Jaki lakier, połysk czy półpolysk do parkietu?
Re: Jaki lakier, połysk czy półpolysk do parkietu?
Sposób na "fachowca"
czy ktoś mieszka w kawalerce studio z gazem?