jak zamocować umywalkę miskę

1. Data: 2009-02-10 08:31:19

Temat: jak zamocować umywalkę miskę
Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam dylemat jak zamocować umywalkę - jest to miska o wymiarach 40x35,
nablatowa, która musi się zmieścić w niewiele szerszej wnęce. Szukam innych,
niż montaż blatu rozwiązań. Np jakiś chromowany uchwyt (stelaż) od spodu,
coś jak na obrazku: (tyle że bez baterii, tę mam podtynkową)
http://www.leroymerlin.pl/multimedia-storage/f4/40/c
a631db772f25b38f1422f7743ff-42777791_m.jpg

podoba mi się również coś takiego:
http://www.123armatura.pl/prod/30/1516-1-1.jpg - ciekawym jak to zamocowano
do ściany, i na ile trwałe jest to rozwiązanie.

z góry dzięki za wszelkie sugestie

pozdr

2. Data: 2009-02-10 09:12:35

Temat: Re: jak zamocować umywalkę misk
Od: "Jackare" <...@d...pl.sp> szukaj wiadomości tego autora

> podoba mi się również coś takiego:
> http://www.123armatura.pl/prod/30/1516-1-1.jpg - ciekawym jak to
> zamocowano do ściany, i na ile trwałe jest to rozwiązanie.

Do do drugiego rozwiązania - mnie się ono bardziej podoba i w zasadzie
bardzo łatwo to zrobić, tyle że ja zrobiłbym to z metalu- zespawałbym ten
wspornik z profilu zamkniętego prostokątnego lub kwadratowego i dał do
lakierowania proszkowego w odpowiadającym mi kolorze, np dobranym do glazury
ścian, podłogi lub miski umywalki. Można też polakierować bardziej
artystycznie, np w jakiś ornament czy inne esy-floresy. Zrobione z metalu
będzie niewrażliwe na wilgoć i bardzo mocne.
--
Jackare

Biuro doradztwa prawnego gospodarczego i budowlanego ZIDOD24
Żarówki LED
Lakier do podłogi.
CAD (?)
Łączniki, łączniki...