Żarówki LED

1. Data: 2009-02-09 16:07:00

Temat: Żarówki LED
Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakiego producenta warto brać a jakiego nie ??

2. Data: 2009-02-09 18:08:56

Temat: Re: Żarówki LED
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli barwa światła ma być przyjemna dla oka i w miarę prawidłowo oddawać
kolory to IMO na razie żadnego, no chyba, że żarówka ma byc na klatkę
schodową, czy do piwnicy
Jacek

3. Data: 2009-02-09 18:12:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 17:07, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
> jakiego producenta warto brać a jakiego nie ??

Polecam Philipsa... zbierz wszystkie paragony czy faktury i
ewentualnie wymieniaj mi jak na razie dwie przestały dziać :) zalane
szampanem umyte i na gwarancji :) mam dwie nowe...

4. Data: 2009-02-09 19:11:53

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 17:07, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
> jakiego producenta warto brać a jakiego nie ??

Jeżeli pracujesz z kolorami to tylko zimne światło białe. Ciepłe w
lampkach nocnych, pokojach dziecięcych - ale oświetlenie rozproszone
czyli światłem odbitym. Cienie spokojne, węże świetlne nie nadają się
do oświetlenia mieszkania, podobnie różnego rodzaju abażury "drobiące"
swiatło na wiele plamek - męczą mózg.

5. Data: 2009-02-09 19:53:30

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> jakiego producenta warto brać a jakiego nie ??

Żarówki mają żarnik, zwykle wolframowy, stąd nazwa żarówka.
Lampy LED to diody elektroluminescencyjne i z żarowką ma tyle podobieństwa
co sposób mocowania w oprawie.
Kilku sprzedawców proponuje bezsensownie spolszczone nazewnictwo, a
większość owczym pędem to powtarza....

Druid29

6. Data: 2009-02-09 19:56:19

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 20:53, "Druid29" <d...@t...pl> wrote:
> [...]
> co sposób mocowania w oprawie.
> Kilku sprzedawców proponuje bezsensownie spolszczone nazewnictwo, a

Pewnie mierzysz natężenie swiatła w świecach i kandelabrach?

7. Data: 2009-02-10 09:27:12

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Druid29'
Wpis z dnia 09-02-2009:

> Żarówki mają żarnik, zwykle wolframowy, stąd nazwa żarówka.
> Lampy LED to diody elektroluminescencyjne i z żarowką ma tyle podobieństwa
> co sposób mocowania w oprawie.

A samochód to urządzeniem które samo chodzi, stąd nazwa samochód.
A koła mają tyle wspólnego z nogami, że dotykają podłoża.

--
TomaSz.

8. Data: 2009-02-11 16:21:00

Od: pwk <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomaSz. pisze:
> [...]
>
> A samochód to urządzeniem które samo chodzi, stąd nazwa samochód.
> A koła mają tyle wspólnego z nogami, że dotykają podłoża.

:)

Ubawiłem się setnie!
A swoją drogą: z którego kręgu albo lasu się tacy urywają?

9. Data: 2009-02-15 18:09:34

Od: stoowa <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pwk pisze:

> :)
>
> Ubawiłem się setnie!
> A swoją drogą: z którego kręgu albo lasu się tacy urywają?

ale on miał racje...

10. Data: 2009-02-16 07:34:54

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'stoowa'
Wpis z dnia 15-02-2009:

> ale on miał racje...

Tyle, że się czepia.
Większość ludzi sądzi, że betoniarki beton wożą i że komórka, to telefon.
I jakoś nie sprawia to nikomu kłopotu podczas rozmów.

--
TomaSz.

Lakier do podłogi.
CAD (?)