Naprawa okleiny na drzwiach

1. Data: 2009-02-08 17:26:16

Temat: Naprawa okleiny na drzwiach
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Drzwi Gerda, zewnętrzne, metalowe, okleina drewnopodobna (ciemna).
Okleina wzięła i sobie pękła, raz wzdłuż i raz w poprzek.
Nie wiem czy pies ją zadrapał pazurami, czy tak sama z siebie, ale
niezależnie od przyczyny chciałbym to naprawić.
W pierwszej kolejności by nie pękała dalej a w drugiej by było
estetycznie.
Jak na razie jedyne co mi przyszło do głowy do zakleić pęknięcia "duck
tape" a na to dopasować jakąś okleinę drewnopodobną. Za pięknie nie
będzie. Może jakiś lepszy pomysł?
Jak położyć nową na całość to nie nie wiem, są różne wklęśnięcia i
inne takie które taką operację znacząco utrudniają :-(

--
ZZ@private