Re: jak zmienic nawyk

From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: jak zmienic nawyk
Date: Tue, 28 Mar 2006 14:51:16 +0000 (UTC)

<j...@n...pl> napisał(a):

> Uzytkownik "tuptusia" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...

> W necie jest mnówstow stron i przepisów ale czesc z nich jest nie
> wykonalna albo niejadalna, dlatego prosze o sprawdzone i smaczne
> porady.

> Tam masz mase przepisów z mala iloscia weglowodanów.

Szanowny Panie Jerzy Mierzynski

Hmm....na jednej z grup dyskusyjnych poswieconych diecie niskoweglowodanowej,
od kilku dni bez odpowiedzi pozostaje pewien post czlowieka ciezko chorego,
ktory prosi o pomoc pana dr Jana kwasniewskiego MD.

Po przejrzenu tego postu osobisie uwazam, ze prawdopodobnie bedzie to kolejna
ofiara diety niskoweglowodanowej:(

Czy moglby Szanowny Pan z laski swojej zainteresowac sie blizej tym przypadkiem?

Wklejam caly post tego chorego czlowieka:

Bogdan

IP: 83.19.39.13833.1

wędrowiec

Częstochowa dn. 2006.03.10

Szanowny Panie Doktorze

Mam 61 lat ,10 lat temu przeszedłem leczenie operacyjne guza złośliwego
tarczycy .W wyniku operacji usunięto mi 100% tarczycy oraz poddano leczeniu
jodem J 131 .Od tego czasu przyjmuję dziennie 150 ÷200 mg ELTROXIN-u.
Dwa lata po w/w operacji zacząłem odczuwać coraz częściej w trakcie chodzenia
nasilające się bóle w ramionach i w klatce piersiowej / miałem wtedy ciśnienie
krwi tj 170 &#8211; 190 / 110 /, stwierdziłem , że to może być związane z
niewłaściwą dawką ELTROXIN-u ( stężenie THS średnio było ok. 0,01) , gdy bóle
były coraz mocniejsze i częstsze zacząłem samowolnie regulować dawkę
ELTROXIN-u . W czasie badania EKG serca stwierdzono ostre niedotlenienie serca
, ciśnienie krwi miałem wtedy ok. 190 /110 mm Hg . Skierowany zostałem na
leczenie szpitalne.. W trakcie leczenia szpitalnego całkowicie został
odstawiony ELKTOXIN. Po zakończeniu leczenia szpitalnego wykonano próbę
wysiłkową której wynik był dodatni.
Następnie zostałem skierowany na konsultację kardiologiczną , oraz do poradni
tarczycy w celu ustawienia dawki ELTROXIN-u . Wykonano także USG jamy
brzusznej , które stwierdziło złóg w pęcherzyku żółciowym ok.24 mm .Podstawą
konsultacji kardiologicznej miała być - Koronorografia a następnie przy wyniku
negatywnym &#8222; by &#8211;passy &#8222;serca - lecz dalszemu leczeniu się
nie poddałem .W poradni tarczycy przeprowadzono scyntygrafię całego ciała,
która żadnych zmian nie wykazała jedynie uzgodniono dawkę ELTROXIN-u tj. 150
mg/dobę . W tym okresie stosowałem ścisłą dietę beztłuszczową , po której
znacznie pogorszył się stan zdrowia i także zachorowałem na zapalenie płuc. Od
lipca 1998r po dokładnym przestudiowaniu Pana książki &#8222;Dieta
optymalna&#8221; i innych oraz artykułów z Dziennika Zachodniego , zacząłem
stosować dietę ściśle w/ g Pańskich wskazówek .
W październiku 1998r poddałem się zabiegowi PS .Od tej chwili nie byłem na
żadnej konsultacji lekarskie (profilaktycznie biorę tylko 1 tabl. Effox dziennie)
Obecne moje wyniki ; ciśnienie krwi 140 ¸ 150 / 105 ¸ 90 , Ob. 6 ¸15 ,
morfologia krwi prawidłowa , cholesterol 262,6 mg /dl , cukier 97,2 mg/dl, ,
TSH &#8211; 0,14. Martwią mnie jeszcze bóle w ramionach ( w łokciach ) w
czasie chodzenia, wyższe stężenie cholesterolu oraz znajdujący się kamień
w pęcherzyku w/g ostatniego badania (06.99r) USG wynosi ok.24¸25 m.
Czy bóle w ramionach nie są spowodowane stanem tarczycy (za duża dawka
ELTROXIN- u) lub niewydolnością serca .
Stosując dietę optymalną funkcjonowałem do 2002 roku / może czasami nie
stosowałem tak dokładnie proporcji /.

W lutym 2002 roku miałem zawał , który skończył się pierwszym etapem leczenia
tj; wykonano - Koronorografię naczyń serca , stwierdzono zamkniętą jedną z
tętnic oraz w 85 % są zamknięte główne tętnice wieńcowe
Następnym etapem miało być leczenie operacyjne tj. Bay-passy ..
Wykonano także UKG serca które stwierdza że zastawki oraz wielkość serca była
w normie. .Przerwałem od tego momentu stosowanie diety optymalnej. Pod koniec
2003 r wykonałem jedynie badania UKG serca , które stwierdziło powiększenie
serca , niedomykalność zastawek oraz zacząłem odczuwać bóle w klatce
piersiowej oraz bardzo złe samopoczucie .
Szukałem innego rozwiązania / innego sposobu leczenia / , stosowałem leczenie
głodówką dwutygodniową , oczyszczanie wątroby oraz zastosowanie
&#8222;chelatacji&#8221; . Wróciłem także do stosowania diety optymalnej .
Obecnie ciśnienie krwi 130-140/ 80-95, cholesterol całkowity 323 mg/dl, HDL
62,32 mg/dl , LDL 239,47 mg/dl , trójglicerydy 48 mg/dl , cukier 111 mg/dl
inne wyniki krwi w normie
Nie odczuwam bólu spoczynkowego natomiast w czasie chodzenia wstępują bóle w
ramionach .
Rodzina bardzo nalega na wykonanie Koronorografii i poddaniu się leczeniu
operacyjnemu .
Nie wiem co dalej robić &#8211; czy Pan Doktor zajął w tej sprawie stanowisko
proszą bardzo o pomoc i odpowiedź .
W moim środowisku zachęcam znajomych do korzystania z Pańskiej wiedzy i
doświadczenia poprzez czytanie Pańskich książek które posiadam oraz artykułów
w &#8222; Dzienniku Zachodnim &#8222;
Bardzo proszę Pana Doktora o pomoc i informację w/w sprawie.

Z poważaniem :

/-/ B.Beśka

Pozdrawiam Jeff