Re: jak zmienic nawyk

Data: 2006-03-28 20:41:37
Temat: Re: jak zmienic nawyk
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

andy <c...@g...com> napisał(a):

> No widzisz jaka ta Kanada mundra, już nawet se raka serca zafundowali.
> Wcale się nie dziwię. W zeszłym roku miałem okazję spędzić klika
> miesięcy w Montrealu, Toronto i Edmonton i takiego syfu socjalistycznego
> to nawet w durnej Uni nie ma. Dlatego się nie dziwię, że i raka serca
> mają. Dzięki za uzupełnienie mojej wiedzy. Pozdr

A dlaczego uwaza Pan, ze tekst jest kanadyjski?
Pewnie dlatego, ze ten syf sie panu tam nie spodobal, to teraz nieufnie odnosi
sie Pan do wszystkiego co napisane jest po angielsku, bo uwaza pan ze to
napisali Kanadyjczycy? Tak?

Nieee, ta choroba sie znana napewno nie tylko w tej zasyfionej Kanadzie.

W kazdym razie ja tak przypuszczam...i chyba to sprawdze aby sie przekonac,
czy przypadkiem Pan nie ma racji..
------
Jeff