Re: jak zmienic nawyk

Data: 2006-03-28 20:48:40
Temat: Re: jak zmienic nawyk
Od: andy <c...@g...com>

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Sie nie znasz. Wielki guru Kwasniewski o nowotworach serca nie slyszal i
> nie pisal, wiec z pewnoscia nie istnieja.

Ten rak występuje bardzo rzadko i głównie u dzieci i tak naprawdę nie
funkcjonuje w świadomości społecznej tak jak rak piersi, prostaty, mózgu
itp. Pytanie dlaczego? Trzeba by było zapytać się mamusiek tych dzieci
co jadły będąc w ciąży i czym karmią swoje dzieci, że mają one raka i
przerzuty nawet na serce. A tak przy okazji widziłem Twoje zdjęcie
jesteś bardzo wysokim facetem i wychodzi na to, że zaburzenia
metabolizmu spowodowane wysokimi wyrzutami insuliny na jarskiej paszy
równoważone są u Ciebie hormonem wzrostu. Przewiduje poważne problemy z
kręgosłupem już za parę lat. Życzę zdrówka. Ps nie dotrzymujesz
zobowiązań i nadal mnie czytasz tak jak kolega ja szczur. Pzdr.