jak zmienic nawyk

21. Data: 2006-03-28 20:51:25

Temat: Re: jak zmienic nawyk
Od: andy <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):
> A dlaczego uwaza Pan, ze tekst jest kanadyjski?
toronto-HSE-ppp4284857.sympatico.ca

22. Data: 2006-03-28 21:07:00

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

andy <c...@g...com> napisał(a):

> toronto-HSE-ppp4284857.sympatico.ca

Panie Andy, pan podaje serwer z ktorego ja wysylam posty, ale to nie swiadczy
o tym, ze sam tekst o nowotworze jest napisany przez osobe pochodzenia
kanadyjskiego.

Tekst jest napisany tylko w j. angielskim i zamieszczono go w sieci
edukacyjnej BBC USA...a ja go tylko zacytowalem, aby pan mogl sie z nim
zapoznac i nie podejrzewac mnie np.ze cos zmyslam.

Dlatego uwazam, ze panski pozniejszy komentarz na temat Kanady nie bardzo ma
z tym tekstem jakis zwiazek.

Niemniej jednak rozumiem, ze pan moze nie tolerowac Kanady i ludzi ktorzy moga
pisac z serwera umieszczonego w Kanadzie.

Mnie jednak taki akurat fakt, ze ktos pisze z serwera amerykanskiego,
kanadyjskiego, brytyjskiego czy japonskiego nie przeszkadza,
a przeciez tez jem mieso i tluszcze zwierzece:)
------
Jeff

23. Data: 2006-03-28 21:37:46

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ps.com...

> [...]
Przepraszam, ale wcześniej nie odniosłem się do Pana postu, ponieważ
spieszyłem się na trening.
Z listu tego człowieka wcale nie wynika na ile stosował dietę optymalną. Sam
fakt, że jak pisze ów chory, że stosował dietę optymalną ścilśle wg zaleceń
dra Kwaśniewskiego, jeszcze wcale nie dowodzi, że ją stosował prawidłowo.
Jako doradca DO wiem, jak ludzie źle stosują tę dietę. Dieta optymalna jest
dietą bardzo trudną. Łatwą jest tylko po dłuższym jej stosowaniu, zależy też
jak kto właściwie rozumie jej przesłanie.
Ciśnienie tego chorego na diecie nastąpiło całkiem prawidłowe, potem
przestał stosować dietę, ciśnienie podskoczyło, i znowu wrócił do DO.

"Wykonano także USG jamy
brzusznej , które stwierdziło złóg w pęcherzyku żółciowym ok.24 mm"

Nigdy nie spotkałem się na diecie optymalnej, która jest bardzo dobrze
prowadzona, aby złóg w pęcherzyku żółciowym nie rozpuścił się do maleńkich
kamyczków, czy piasku i naturalnie nie opuscił dróg żółciowych.

Jak sam zobaczę zeszyt chorego, skrupulatnie prowadzony, ile zjada białka,
tłuszczu i węglowodanów na dobę, wtedy można zacząć się do tego odnosić.
Wcześniej lekarz optymalny musi takiemu choremu "zapisać" ilości tych
składników, często z podkreśleniem, jaki białko jest najlepsze. (Inaczej to
wygląda przy chorobie SM, inaczej przy cukrzycy, a całkiem inaczej przy
chorobach z grupy kolagenoz).
Tak, że ten list chorego człowieka niewiele wnosi do sprawy diety, którą Pan
tak podważa.
Wielkim błędem jest przerywanie diety optymalnej, ponieważ ów chory znowu
musiał przebudować swój organizm w sensie przemiany materii, a nie wolno do
tego dopuszczać, ma to bardzo ujemne skutki.
Ten chory często przebywał w szpitalu, a wiadomo jakie jest tam podłe
jedzenie.
I kolejna sprawa. Jak można na podstawie jednego listu oceniać dietę
optymalną (czy jakąkolwiek inną).
Pozdrawiam Jurek M.

24. Data: 2006-03-28 21:51:29

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

andy wrote:

> Ten rak występuje bardzo rzadko i głównie u dzieci ...

brniesz dalej.... :(

a myślalem że tylko ci się coś pomyliło

pzdr
murek

25. Data: 2006-03-28 22:02:50

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *murek* pisze:

> brniesz dalej.... :(
> a myślalem że tylko ci się coś pomyliło
Trzeba być wielkim człowiekiem, aby przyznać się do błędu, ale jeszcze
większym, aby trzymac buzię na kłódkę gdy ma się rację.(c)Jim Fiebig

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

26. Data: 2006-03-29 05:29:22

Od: andy <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

murek napisał(a):

> brniesz dalej.... :(
>
> a myślalem że tylko ci się coś pomyliło
Co mi się pomyliło? Czytaj uważnie co napisano o tym raku.

27. Data: 2006-03-29 05:41:33

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ustpsunkowałem się, ale mozliwe, że nie w tym miejscu co powinienem.
Pozdrawiam Jurek

28. Data: 2006-03-29 05:52:08

Od: andy <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):
> Dlatego uwazam, ze panski pozniejszy komentarz na temat Kanady nie bardzo ma
> z tym tekstem jakis zwiazek.

3 lata temu prowadziłem podobną debatę z osobą o wielu nickach
Anna/Hanna/Jack/Jeff itp. z tego samego serwera. W wielkim
zacietrzewieniu i dla podparcia swoich argumentów owa osoba bęknęła coś,
że pracuje w klinice w Toronto i przymierza się do otwarcia własnego
biznesu medykowego. Teraz wiesz jaki to związek. Ja natomiast rozumię
Wasze zaangażowanie w zwalczaniu modelu żywienia przywrającego ludziom
zdrowie! KASA, KASA i tylko KASA, po trupach byle tylko nabić własną
kabzę. A Twoja dwukrotna deklaracja świadczy również o tym, że wiesz, że
bez mięsa i tłuszczu się dłużej nie pociągnie, ale wciskasz kit ludziom
dla kasy. Im więcej chorych tym większy biznes.

29. Data: 2006-03-29 06:12:20

Od: andy <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):
> Trzeba być wielkim człowiekiem, aby przyznać się do błędu,

Dzięki za kolejne uznanie. Jednak zapytaj kogokolwiek ze swoich
znajomych czy słyszał o raku serca a zapewne otrzymasz odpowiedź, że
nie. Ja taką ankietę zrobiłem i to była podstawa do postawienia mojego
pytania. Inną kwestią pozostaje w dalszym ciągu pytanie Dlaczego w
świadomości społecznej nie ma raka serca a są takie rodzaje nowotworów
jak rak: piersi, prostaty, jądęr u młodych mężczyzn, płuc u palaczy,
skóry u opalaczy, jajników, szyjki macicy, kości, szpiku kostnego itp.
itd. 40 lat propagandy antytłuszczowej i forsowanie tzw. piramidy
żywieniowej, skutkuje tym, że obecnie ok. 100.000 osób rocznie zapada w
Polsce na chorobę nowotworową a przed II Wojną Światową naliczono się
takich przypadków raptem ok. 5000 przy mniej więcej takiej samej
populacji. Pozdr.

30. Data: 2006-03-29 06:19:03

Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "tuptusia" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
Pisze poniewaz przymierzam sie do wprowadzenia a moje zycie diety,
która z pewnoscia bedzie wiazala sie ograniczeniem
weglowodanów, których spozywam dosyc duzo na codzien.
Wiem, ze najgorszym przeciwnikiem diety jest pieczywo i wyroby maczne
wiec zanim do niej przystapie musze nauczyc sie zmienic swoje nawyki
zywieniowe w tym zakresie. Inaczej nie dam rady.
Wiec powiedzcie jakich sposobów uzyliscie, zeby oduczyc sie
jesc chleba, buleczek, pierogów itp. Ja uwielbiam chelebek,
zwlaszcza ten na zakwasie. Latwiej mi porzucic slodycze i zastpic
je warzywami ( w perspektywie idacej wiosny) niz pieczywo.
Próbowalam juz pieczywa typu Wasa i inne sucharki ale to mi smakuje
tylko z dzemem a nie jako kanapka. Macie jakies fajne przepisy na takie
oszukanie podniebienia?

I jeszcze czy jest jakis sposób zeby jogurt naturalny smakowal jak
smietana ? - tez chyba musze ja wyeliminowac.

> [...]
porady.

>Wiem, ze jak tego nie wyeliminuje to kazda dieta bedzie

Witam ze swojej strony polecam diete Montignac.
Swietny sposób by wyeliminowac ze swojego zycia glód na zle weglowodany.
Wcale nie trzeba rezygnowac z chleba, trzeba tylko wybrac odpowiedni.

Tutaj wiecej informacji:
www.montignac.com.pl
www.montignac.miniportal.pl

Goraco polecam.
Pozdrawiam
Lea

wady i zalety pieczeni
jaka waga elektroniczna ?
Wspomagacze odchudzania
Slonina jak konserwowa...
MM - jajka+chleb pełnoziarnisty ? kasza ?