jak zmienic nawyk

41. Data: 2006-03-29 17:12:19

Temat: Re: jak zmienic nawyk
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> I TY mi zarzucasz stosowanie figur retorycznych??? Nie jestem w stanie Ci
> dorównać. Nawet nie czuję potrzeby w taki sam infantylny sposób pastwić się
> nad wege-autorytetami takimi jak Maria Grodecka, czy Peter Singer, od którego
> poglądów wg mnie wprost wieje grozą http://tiny.pl/mbc3

Witam ponownie Towarzyszke Krystyneopty !

Musze powiedziec, ze siem niesamowicie wprost wzruszylem kiedy przeczytalem ta
autokrytyke.

...przypuszczalnie te kilobajty infantylnych postow ktore ktos wysyla na
grupy wege, to jakis wyjatkowo zlosliwy klon Towarzyszki...bowiem jak widac
Towarzyszka jest wyjatkowo wrazliwa... ba.... subtelna niczym nieziemska nimfa
osoba.

> Znowu nic NA TEMAT...

Nie, dlaczego? Temat ktory podjal ten pan jest jak najbardziej w temacie
pt.

"Wiedza Krystynyopty w kontekscie prac dr Jana Kwasniewskiego MD i dynamika
jej wdrazania w Bialymstoku oraz innych miastach Polski".

Ps. A mozna wiedziec kiedy pojawi sie ten omawiany aktualnie na tej grupie
temat w jednym z nieziemskich czasopism: Optymalni lub Optymalnik, napisany
np.przez pewnego docenta lub jakiegos nagle oswieconego lek. medycyny optymalnej?

-----
Jeff

42. Data: 2006-03-29 20:49:44

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *tuptusia* pisze:

> No to mnie nie pocieszyliscie - ale lepiej kawe na lawe niz bajkami
> sie karmic.
> Musze powaznie porozmawiac najpierw z jakims madrym lekarzem a
> potem brac sie za przygotowania do diety.
Nie ufaj każdej otrzymanej informacji na grupie dyskusyjnej.

Na każdej dobrej siłowni w dużym mieście powinnaś znaleźć
dietetyka. Z mojego doświadczenia wynika, że można od nich uzyskać
wartościowe wskazówki w sprawie diety. Sprawdź ich.

Sprawdź założenia diety montignac.
http://montignac.miniportal.pl/

Bądź konsekwentna. Jak coś postanowisz, to nie poddawaj się słabościom.
Np jak będiesz chciała kupić słodycze w sklepie to lepiej kopnij się
w dupkę, zbesztaj się w myślach i kup wodę mineralną oraz coś na
porządną kolację tłuszczową. Nie jesteś dzieckiem i masz swój rozum
prawda? Gdybyś nie miała to nie pisałabyś na te grupę.

Wg mnie złotą zasadą w powolnym i zdrowym odchudzaniu się jest
osiągnięcie równowagi organizmu, a następnie lekki niedobór
przyjmowanych kalorii w stosunku do ich podaży.
Kluczem do sukcesu jest równomierne obciązenie treningami,
stałe pory posiłków, rutyna zarówno w treningach jak i porach posiłków.

Czyli najpierw celem jest osiągnięcie równowagi organizmu,
a następnie redukcja tłuszczu poprzez stały niedobór kalorii.
Przy jednoczesnym podawaniu posiłków tłuszczowych wieczorem
celem nidopuszczenia do powstania uczucia głodu.

Pozdrawiam i życze sukcesów w walce ze swoimi słabościami.

43. Data: 2006-03-31 09:59:24

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "tuptusia" napisal(a) w wiadomosci:
"..........prosze o sprawdzone i smaczne porady."
Jezeli powaznie chcesz poodejsc do swojej diety
musisz wpierw rozpoznac swoj organizm i ogolny stan zdrowia. Diete
nalezy dopasowac do
potrzeb organizmu na skladniki odzywcze, bedace skladnikiem energii
(weglowodany,tluszcze,bialka) oraz skladniki odzywcze nie bedace
zrodlem energii (skladniki
mineralne,mikroelementy,witaminy,substancje wlokniste,woda). Podstawowa
zasada przy ustalaniu codziennej diety, jest koniecznosc zbilansowania
tych skladnikow wg zalecanych dziennych norm.
Jest to uzaleznione od wieku, wagi,
wzrostu,trybu zycia,przemiany materii,ustalenia
prawidlowej morfologii ( n.p.cholesterol,glukoza).
oraz, czy prawidlowo funkconuja nerki, watroba,trzustka. Zle ustawiona
dieta moze tylko
zaszkodzic. Dlatego nie mozna stosowac diet
gazetowych, bo kazdy organizm ma inne zapotrzebowanie. Nic nie piszesz,
czy masz nadwage, otylosc,czy niedowage. Jaki cel chcesz osiagnac?
Szczegolnie na wiosne,organizm potrzebuje wszystkich skladnikow
odzywczych, a czerpie je ze wszystkiego co jest naturalne i nie
przetworzone
przemyslowo.Racjonalna dieta dzienna to dieta zroznicowana i zapobiega
wystepowaniu chorob metabolicznych.Musza sie w niej znalezc: produkty:
nabialowe,miesne,skrobiowe,tluszcze,warzywne,owocowe
.Musisz sobie
ustalic cel tej diety, ilosc dziennego zapotrzebowania na kalorie
uzaleznionego od wagi,trybu zycia(ruchliwosc),przemiany
materii,wieku,plci.
Czy to bedzie dieta 1000kcal, czy 1500 i.t.d..
Jesc to co lubisz. Tworzyc kombinacje produktow nalezacych do roznych
grup. Weglowodany to wazny skladnik, ale ogranicz t.zw cukry
proste(slodycze).Zwieksz udzial owocow i
warzyw,mleko,kefir,maslanka,ogranicz wedliny mieso do 100g
dziennie.Pieczywo razowe,grahamowe,zytnie,mieszane nie wiecej
jak 4 kromki. Produkty zbozowe z pelnego przemialu sa duzym zrodlem
energii i sa nosnikami niezbednych do zycia wielonienasyconych kwasow
tluszczowych.Nie musisz z nich rezygnowac, tylko ustalic ich
zapotrzebowanie. Biorac pod uwage, ze w diecie
masz kasze, ryz,kluski, ktore tez naleza do weglowodanow. W codzienne
diecie nie moze
zabrakna produktow pochodzenia zwierzecego, bo to jest zrodlo najlepiej
przyswajalnego zelaza
Wystarczy tylko niewielka ich ilosc w dziennej racji t.j 100g miesa lub
ryby.Szczegolnie kobiety podczas miesiaczkowania traca zelaza bardzo
duzo.Duzo pic wody mineralnej, jesc surowe warzywa. Rozkladac posilki
na 5 razy, w mniejszych porcjach. W ten sposob pobudza sie metabolizm
do lepszego trawienia. Ograniczac
cukru, soli. Stosowac przyprawy pobudzajace trawienie.Uzywac
ruchu.Pilnowac wagi, aby nie wzrastala. Uzupelniac niedobory
preparatami witaminowymi. Pamietac, ze kazdy produkt ma tluszcze, a
wiec tez je ograniczac. Np. jak planujesz zjesc schabowego to go zjedz,
ale zeutralizuj go duza iloscia surowych warzyw.
Nie zjadaj z ziemniakami, bo maja duza cukru, lecz z kasza lub ryzem
(mala porcja.).Nie podgryzac przekasek slodkich i z tluszczem. Niestety
musisz troche zalozyc kaganca. Ale sie nie stresuj to tylko kwestia
samodyscypliny
i swiadomego wyboru. Cel uswieca srodki.
Moja babcia mawiala, ze jesli chcesz dlugo zyc, to stosuj zasade:
Chlodna glowa, pusty zoladek, cieple nogi. Powodzenia aga

44. Data: 2006-03-31 10:11:41

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:1143799164.167868.5510@j33g2000cwa.googlegroups
.com, *aga*
wrote:
> grup. Weglowodany to wazny skladnik, ale ogranicz t.zw cukry
> proste(slodycze).Zwieksz udzial owocow i warzyw...

Mala uwaga natury chemicznej do ciebie.
Cukry proste to glukoza i fruktoza ktore znajduja sie w owocach, warzywach,
miodzie.
W slodyczach sa cukry zlozone jak sacharoza.

Cukry dzielimy na:
1. Cukry proste (tzw: monocukry) o wzorze C6H12O6
Wsród nich wyrózniamy:
ˇ glukoze
ˇ fruktoze

2. Cukry zlozone:
dwucukry o wzorze C12H22O11
ˇ laktoza
ˇ maltoza
ˇ sacharoza

wielocukry o wzorze (C6H12O5)n
ˇ skrobia
ˇ celuloza
ˇ glikogen

--
darnok

45. Data: 2006-03-31 11:37:20

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "darnok" napisal:
" Mala uwaga natury chemicznej ..........."
Dziekuje za poprawke, oczywiscie masz racje. pozdrawiam

wady i zalety pieczeni
jaka waga elektroniczna ?
Wspomagacze odchudzania
Slonina jak konserwowa...
MM - jajka+chleb pełnoziarnisty ? kasza ?