Re: jak zmienic nawyk

From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: jak zmienic nawyk
Date: Wed, 29 Mar 2006 17:12:19 +0000 (UTC)

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> I TY mi zarzucasz stosowanie figur retorycznych??? Nie jestem w stanie Ci
> dorównać. Nawet nie czuję potrzeby w taki sam infantylny sposób pastwić się
> nad wege-autorytetami takimi jak Maria Grodecka, czy Peter Singer, od którego
> poglądów wg mnie wprost wieje grozą http://tiny.pl/mbc3

Witam ponownie Towarzyszke Krystyneopty !

Musze powiedziec, ze siem niesamowicie wprost wzruszylem kiedy przeczytalem ta
autokrytyke.

...przypuszczalnie te kilobajty infantylnych postow ktore ktos wysyla na
grupy wege, to jakis wyjatkowo zlosliwy klon Towarzyszki...bowiem jak widac
Towarzyszka jest wyjatkowo wrazliwa... ba.... subtelna niczym nieziemska nimfa
osoba.

> Znowu nic NA TEMAT...

Nie, dlaczego? Temat ktory podjal ten pan jest jak najbardziej w temacie
pt.

"Wiedza Krystynyopty w kontekscie prac dr Jana Kwasniewskiego MD i dynamika
jej wdrazania w Bialymstoku oraz innych miastach Polski".

Ps. A mozna wiedziec kiedy pojawi sie ten omawiany aktualnie na tej grupie
temat w jednym z nieziemskich czasopism: Optymalni lub Optymalnik, napisany
np.przez pewnego docenta lub jakiegos nagle oswieconego lek. medycyny optymalnej?

-----
Jeff