Re: jak zmienic nawyk

1. Data: 2006-03-28 18:32:18

Temat: Re: jak zmienic nawyk
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Powinnaś wiedzieć Anno/Hanno/Jacku/Jef-,że ludzie poważnych chorób nie powinni
> leczyć za pośrednictwem gazety.

O witam Towarzyszke Krystyneopty:)

A mozna wiedziec dlaczego rownie szybko towarzyszka nie odpowiedziala na
nastepujacy post:

Jeff napisal:

>Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> he he he :)

Ocho...widze, ze towarzyszka Krystynaopty sie pojawila (hahahaha.....ciagle
towarzyszka czuwa nad tym..... aby Bron Boze prawda o diecie
niskoweglowodanowej nie ujrzala swiatla dziennego:) i moze wreszcie wytlumaczy
nam bydletom glupim i naiwnym wierzacym tym oszustom "nalukowcom", ile razy
napisala posty pod ponizszym artykulem wraz z osoba o nickach: Carbogrom,
Stan, Janali i...... jeszcze paru innych.

www.epacjent.pl/artykul.php?idartykul=616&poddzial=D
ieta

Skoro te niskoweglowodanowe diety sa takie bezpieczne, to dlaczego oszukujecie
ludzi, zamiast przedstawic dlugoletnie dowody ich optymalnosci i pozdrowotnego
dzialania dla czlowieka jako istoty LUDZKIEJ?

Dieta niskoweglowiodanowa jest w Polsce znana od podad 30 lat, a propagowana
na powazna skale...hmm... chyba...od ponad 10 lat.

Czeklamy na wyjasnienia. Moze wreszcie sie kiedys doczekamy zamiast inwektyw,
oszczerstw, klamstw i podsmiewania, rzetelnych dowodow merytorycznych.

W kazdym razie normalni ludzie tak by zrobili....

------
Jeff

......jak sie ten post ma do ekspose ktore wyglosil Pan Andy na temat ideii
filozoficzno-spoleczno-medyczno-dietyczno-psychologi
cznej itp, itd, ktorej
podlozem jest rozpropagowywanie niskoweglowodanowych diet, rzekomo ukrywanych
przed ludzmi przez mafie farmaceutyczno-medyczna???

Panu dr Janowi Kwasniewskiemu MD, chyba nie chodzilo o to aby OSZUKIWAC ludzi
zwlaszcza ciezko chorych?

Hmm... ludzie chorzy moga uwierzyc .....komus takiemu jak towarzyszka i reszta
ferajny.....
ktora ich po prostu wprowadza z cala premedytacja w blad falszywymi
swiadectwami o uzdrowieniach....

Hmm....ciekawe co na to powiedzialby pan dr Jan Kwasniewski MD?

Czy ten lekarz medycyny w ogole wie, co robia z jego doktryna dietetyczna
pewni oszusci?

Jak to sie ma do normalnie pojetej etyki i moralnosci w stosunku do ludzi
w ogole a chorych w szczegolnosci?????

-----
Jeff

2. Data: 2006-03-28 18:50:05

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O witam Towarzyszke Krystyneopty:)
>
> A mozna wiedziec dlaczego rownie szybko towarzyszka nie odpowiedziala na
> nastepujacy post:

Można. Na durnowate posty nie odpowiadam.

Krystyna

P.S. A co ty tak do mnie wyjeżdżasz z tą Towarzyszką? Powinnaś wiedzieć, że ja w
przeciwieństwie do ciebie w politykę się nie bawię. Nie wszyscy są towarzyszami
jak ty, Anno/Hanno/Jacku itd.
I nie mam ochoty na dalsze bezsensowne z tobą potyczki.

Krystyna

3. Data: 2006-03-28 19:24:18

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Mar 2006 20:50:05 +0200, Krystyna*Opty*
<K...@p...onet.pl> napisał:

> Można. Na durnowate posty nie odpowiadam.
>
> Krystyna

To po co odpowiadasz?:)))
ONO znów cieszy sie wolnoscią , coś pielegniarze
w tych kanadyjskich osrodkach dla psychicznych często mają wolne. Albo
moze to jest
usługa za usługę,Anna im coś da, oni dadzą cos Annie,
np dostęp do internetu, jak personel medyczny ma
fajrant.
A tak wogóle to ONO ostatnio coś płodne w bredniachi majaczeniu, jakby
sypiało
wewnątrz włączonej betoniarki....

4. Data: 2006-03-28 19:31:06

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Można. Na durnowate posty nie odpowiadam.

Posty sa jak najbardziej powazne i na pewno nie bezpodstawne.
Zreszta towarzyszka doskonale o tym wie, bo tym procederem zajmuje sie z cala
premedytacja:)

Hmm.....ciekawe czy wie o tym pan dr Jan Kwasniewski MD???

> P.S. A co ty tak do mnie wyjeżdżasz z tą Towarzyszką? Powinnaś wiedzieć, że ja
> przeciwieństwie do ciebie w politykę się nie bawię. Nie wszyscy są towarzyszami
> jak ty, Anno/Hanno/Jacku itd.

Z tym pytaniem musi sie towarzyszka zwrocic do Anny, Hanny i Jacka... a nie
do mnie:)

> I nie mam ochoty na dalsze bezsensowne z tobą potyczki.

.....i ja wcale sie nie dziwie:)

Ps. Panie Andy, a pan o tym procederze ktory uprawia osoba o nicku
Krystynaopty z ferajna harcownikow usenetowych, wie?

....i jak sie to ma do panskiego ekspose????????

No i czy o tym wiedza ludzie chorzy, ktorzy upatruja w diecie
niskoweglowodanowej ostatniej deski ratunku dla siebie....???

--------
Jeff

5. Data: 2006-03-28 19:40:20

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo <k...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> fajrant.
> A tak wogóle to ONO ostatnio coś płodne w bredniachi majaczeniu, jakby

No i chyba wszystko jasne:) Argumentow brak to wylejemy pomyje, bo teraz nie
mozemy zrobic donosu do SB lub KGB, prawda paserze Posrednik?

Chyba wszystko jasne, jesli ktos ma jeszcze jakiekolwiek watpliwosci o co
chodzi z ta ideologiczna dieta:)

PLONK ruski jelopie:)

-------
Jeff

6. Data: 2006-03-28 19:40:22

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> A tak wogóle to ONO ostatnio coś płodne w bredniachi majaczeniu, jakby
> sypiało
> wewnątrz włączonej betoniarki....

Dziwne, ze Waszej czujnej uwadze umyka inny uciekinier z domu bez klamek.

7. Data: 2006-03-28 21:22:24

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Mar 2006 21:40:22 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> Dziwne, ze Waszej czujnej uwadze umyka inny uciekinier z domu bez klamek.

Mówienie komuś per "Wy" masz wrodzone , nabyte czy wyssane z mlekiem ?

8. Data: 2006-03-28 22:04:55

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> Mówienie komuś per "Wy" masz wrodzone , nabyte czy wyssane z mlekiem ?

A jak ma sie sprawa z twoim unikaniem odpowiedzi na proste i wprost
zadane pytanie? Chyba oczywiste jest, ze per "Wy" napisalem do Ciebie i
Krystyny, bo to Wy (Ty i Krystyna) w tej chwili przodujecie w tropieniu
chorych psychicznie na grupie i to Wy (Ty i Krystyna) wymienialiscie
sobie nie jeden raz uwagi na ten wlasnie temat. Zaciekawilo mnie zatem,
dlaczego Wy (Ty i Krystyna) nie zauwazyliscie objawow choroby
psychicznej u jednego z optymalnych, ktory tutaj obecnie pisuje. A
objawy te sa nie do przeoczenia: o wegetarianskim menu wie wiecej od
samych wegetarian, doskonale zna sie na nowotworach (i nie tylko, bo np.
tajniki funkcjonowania internetu tez nie sa mu obce), jest dla ludzi
ostatnia deska ratunku (w to akurat moglbym nawet uwierzyc: w koncu
grobowa deska to tez jakas deska, i z cala pewnoscia ostatnia), prowadzi
w tajemnicy wielokierunkowe i z pewnoscia bardzo wazne dla swiata
badania nad dzialaniem diet roznych, diagnozuje na odleglosc,
przepowiada przyszlosc i kto wie, co jeszcze. Normalnie uczen przerosl
mistrza.

Odpowiesz zatem, czy dalej bedziesz wykrecal kota ogonem?

9. Data: 2006-03-29 19:33:21

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Mar 2006 00:04:55 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> A jak ma sie sprawa z twoim unikaniem odpowiedzi na proste i wprost
> zadane pytanie? Chyba oczywiste jest, ze per "Wy" napisalem do Ciebie i
> Krystyny,

OK, niech Ci będzie.

bo to Wy (Ty i Krystyna) w tej chwili przodujecie w tropieniu
> chorych psychicznie na grupie i to Wy (Ty i Krystyna) wymienialiscie
> sobie nie jeden raz uwagi na ten wlasnie temat.

Mozesz wskazać wątek w którym ja mówiłem o kimś innym niż
wielopostaciowa Anna Clay, ze jest niezrównoważony?
Wiesz, ze nie wdaje się w grupwe wojenki. Nie bywam na innych listach nie
wiem, co uczestnicy
TEJ listy robią gdzie indziej i niewiele mnie to obchodzi.
Działalnosc Jeffa czy jak sie tam zwie i będzie zwała w kolejnych
wcieleniach
zdradza symptomy jakiejś obsesji i trudno tego nie zauważyć.
A co do tropienia, to zdaje sie ,że lepsza jest w tym jeff,
tropi po sieci jak porzucona kochanka.

Zaciekawilo mnie zatem,
> dlaczego Wy (Ty i Krystyna) nie zauwazyliscie objawow choroby
> psychicznej u jednego z optymalnych, ktory tutaj obecnie pisuje.

Nie widzę powodu, by zabierać głos w kazdym wątku, tym bardziej jak nie
znam harcownika.
I na koniec powiem Ci, ze rozumiem stanowsko Krystyny, która pisze co wie
o diecie
optymalnej na podstawie wlasnego doświadczenia.Sam mam doświadczenia
podobne.
Nie rozumiem zas jakimi przesłankami kierują się osoby które tej diety nie
stosowały,
a przestrzegają przed jej szkodliwością.Poczucie misji jakieś?

> Odpowiesz zatem, czy dalej bedziesz wykrecal kota ogonem?

To raczej Ty wykręcasz ogon kotu.Nie chce mi się z Tobą gadać bo i o czym?
Ja Ci swego sposobu żywienia nie narzucam a Twojego nie ganię i dokladnie
mi wisi co jesz,
a czego nie , i jakie masz nawyki żywieniowe. Swoich tez nikomu nie
narzucam, więc o co chodzi?

10. Data: 2006-03-29 21:23:00

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo <k...@t...pl> napisał(a):

> [...]

Posluchajcie no s-becki emerycie, kto to jest ONO?

Moze twoja matke lub ojca tak powinno sie nazwac?

To jest ogolnodostepna grupa dyskusujna i kazdy moze tu sie wypowiadac na
tematy dietetyczne, ale ty czlowieku zrobiles sobie tutaj wychodek
i odreagowujesz frustracje i niepowodzenia zyciowe, nagabujac innych ludzi do
stosowania pewnej ideologicznej, niskoweglowodanowej diety.

Caly czas czepiasz sie ludzi i w ten sposob tutaj po prostu ich terroryzujesz.

Ponadto widze, ze jestes wyjatkwo ograniczony glab, ktory nie potrafi odroznic
kto przekazuje rzetelne informacje, a kto podaje informacje zmyslone.

Nie potrafisz czlowieku zauwazyc, ze osoby ktore darzysz takim zaufaniem to
zwykli oszusci ktorzy nie stosuje tak naprawde zadnej diety wysokotluszczowej?

Osoby ta klamie w zywe oczy, a ta ktora tak szczegolna i do ktorej masz
zaufanie, sama nigdy na nic nie chorowala.
To co ona pisze to jest wymysl, ktory zostal jej dobitnie udowodniony przez
pewnego lekarza na innej grupie internetowej.

Jesli cie trafi szlag, tak jak to sie stalo z osobami o ktorych tu podalem
informacje, to ona to podsumuje w sposob nastepujacy:

"he, he he..."

W sposob nieludzki zaatakowala np.na jednym z forow, czlowieka ktoremu umarl
na skutek zastosowania diety optymalnej ojciec.

Ta osoba potrafila w zywe oczy naigrywac sie z cierpienia tego czlowieka.
i prowokowala z nimw bezczelny sposob klotnie !

Osoba ta wraz z innymi oszustami, pisze nieprawdziwe swiadectwa o uleceniach
ktore nigdy nie mialy miejsca. Sa na to dowody.

Kto wiec tak naprawde jest tutaj niebezpiecznym i niezrownowazony psychicznie
czlowiekiem ?

Ty sobie w ogole zdajesz sprawe z tego co ona w sposob zupelnie bezkarny robi,
jednoczesnie udajac glupiutka i naiwna mala Krysie?

Ponadto zajrzyj sobie do archiwum i sprawdz co ty sam tutaj wypisywales.

Zacznij moze od tematu w ktorym Krystynaopty zaczala na tej grupie okazywac
pogarde dla religii katolickiej i osoby Jezusa Chrystusa, tym samym obrazajac
uczucia osob wierzacych.

Ty jej w tym dzielnie sekundowales, a ja probowalem cie czlowieku przywolac do
porzadku.

Nastepnym tematem ktory tu zamiescilem bylo ostrzezenie przed stosowaniem
niskoweglowodanowych diet u dzieci.

Zajrzyj do archiwum i sprawdz co wypisywales czlowieku nie tylko pod moim
adresem, przypomnij sobie jak porownales piszacych tu ludzi do psow!
Albo co zarzuciles Sowie odnosnie jej poziomu psychicznego.

Pojebany juz taki wczesniej byles w zwiazku z praca ktora wykonywales czy moze
dieta ktora stosujesz, dokonala powaznych spustoszen w twoim ciasnym mozdzku?

Mam ci tu na grupe powrzucac Posrednik aka Sanitariusz aka.......itp itd
dowody twojego zrownowazonego pod wzgledem psychicznym zachowania, nie tylko
na tej grupie:)??

Odstosunkuj sie wiec ode mnie towarzyszu Golo, z laski swojej, a swoje
prymitywne gierki stosuj ze swoimi kumplami ale w stosunku do glupszych od
ciebie:) PONIAL posrednik ?

Jeff

jak zmienic nawyk
wady i zalety pieczeni