jak zmienić sposób oddychania przez sen?

1. Data: 2009-05-16 21:07:02

Temat: jak zmienić sposób oddychania przez sen?
Od: kranu <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam codziennie problem z gardłem, zwłaszcza rano - sucha śluzówka,
podrażnienie, później infekcje, a jest to efekt oddychania ustami przez
sen. Przyzwyczaiłem się do takiego spania mając ciągle zatkany nos przez
krzywą przegrodę oraz alergie. Teraz już nos jest drożny, ale niestety
nadal chyba z przyzwyczajenia nie oddycham nim przez sen - jak to zmienić?

--
pozdrawiam,
Kranu

2. Data: 2009-05-16 21:28:39

Temat: Re: jak zmienić sposób oddychania przez sen?
Od: jacek_placek_01 <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozbyłeś sie alergii? wyprostowałeś przegrodę?
ja tez to mam ale nie pozbyłem sie jeszcze dolegliwości a zaczyna sie
pylenie traw i chwastów :((((((((((

3. Data: 2009-05-17 08:08:40

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kranu pisze:
> [...]
> krzywą przegrodę oraz alergie. Teraz już nos jest drożny, ale niestety
> nadal chyba z przyzwyczajenia nie oddycham nim przez sen - jak to zmienić?

Bardzo prosto - weź taśmę samoprzylepną (taką brązową - nie za mocna
jest, a trzyma i nie ma bólu przy odklejania) i zaklej sobie na noc usta.

Ja kiedyś miałem identyczny problem, zakleiłem usta taśmą na noc i rano
ani się nie udusiłem, ani się nie obudziłem w nocy, a rano nos był
idealnie był czysty (tj drożny). Ważne, żeby przed zaklejeniem nie był
nos zatkany, musi być drożny.

Sposób dziwny, ale jako dzieciak na taki wpadłem i o dziwo skuteczny :)
co najlepsze jakiś miesiąc tak spałem i dziś oddycham przez nos (dobre
10 lat).

Pozdrawiam, Krzysiek

4. Data: 2009-05-17 08:24:26

Od: kranu <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

OneiroO pisze:

> [...]
>
> Sposób dziwny, ale jako dzieciak na taki wpadłem i o dziwo skuteczny :)
> co najlepsze jakiś miesiąc tak spałem i dziś oddycham przez nos (dobre

Ale nie wkręcasz mnie, co? :>
Bo też mi to przychodziło do głowy ale odrzucałem, że głupie - będę
wygladał jak zakładnik:D Ale jeśli ktoś spróbował i może to zmienić
przyzwyczajenia to jestem skłonny spróbować :)

--
pozdrawiam,
Kranu

5. Data: 2009-05-17 08:25:18

Od: kranu <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek_placek_01 pisze:
> pozbyłeś sie alergii? wyprostowałeś przegrodę?
> ja tez to mam ale nie pozbyłem sie jeszcze dolegliwości a zaczyna sie
> pylenie traw i chwastów :((((((((((

Przegroda wyprostowana, a alergię leczę, a raczej łagodzę objawy
doraźnymi lekami.

--
pozdrawiam,
Kranu

6. Data: 2009-05-17 08:32:31

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kranu pisze:

> Ale nie wkręcasz mnie, co? :>
> Bo też mi to przychodziło do głowy ale odrzucałem, że głupie - będę
> wygladał jak zakładnik:D Ale jeśli ktoś spróbował i może to zmienić
> przyzwyczajenia to jestem skłonny spróbować :)

Nie wkręcam Cię, zresztą co Ci szkodzi spróbować, a nikt nie musi o tym
wiedzieć (chyba, że spisz z kimś w pokoju).

U mnie podziałało.

Pozdrawiam, Krzysiek

Ból w mosznie po orchidektomii
jemioła
osoz.pl - po co to jest
Czy pacjent ma prawo wskazać miejsce wkłucia?
Od Annasza do Kajfasza, czyli NFZ kontra pacjent