jak zrobic internet ?

1. Data: 2003-03-19 15:30:31

Temat: jak zrobic internet ?
Od: "petresku" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zalozyc internet bez ogladania sie na innych mieszkancow (maly blok) bez
mozliwosci kabli z TPSA (nowy blok) poza Warszawa (nie ma kablowki).

Piotr

1. Data: 2003-03-19 15:31:26

Temat: Re: jak zrobic internet ?
Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

petresku wrote:
> Jak zalozyc internet bez ogladania sie na innych mieszkancow (maly
> blok) bez mozliwosci kabli z TPSA (nowy blok) poza Warszawa (nie ma
> kablowki).
>
> Piotr

Jeżeli dobrze zrozumiałem, to blok jest w podwarszawskiej miejscowości?
Jeśli tak to proponuję przejrzeć archiwum pl.regionalne.warszawa .

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-19 19:27:30

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Mar 2003 16:30:31 +0100 I had a dream that petresku
>Jak zalozyc internet bez ogladania sie na innych mieszkancow (maly blok) bez
>mozliwosci kabli z TPSA (nowy blok) poza Warszawa (nie ma kablowki).

Zgłosić się do firmy, która da Ci łączność radiową.
Uwaga na koszty ;)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

parkiet pomocy
"wysysacz" zapachoo ?
stół konserwacja
lodówka Indesit