jak zrobic scianę z cegieł?

1. Data: 2006-07-19 12:12:54

Temat: jak zrobic scianę z cegieł?
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

witam

Marzy mi się ścianka z cegiel w miejscu gdzie już ścianę mam, tyle, że
chyba gipsową lub betonową. Nie chce jej jednak burzyć. Myślalem zeby na
jej powierzchni nakleić ściete do grubości 0,5 cm rude cegły. Nie jestem
jednak w stanie uciąć takich cienkich kromek

Czy jest może jakaś terakota/etc imitująca cegłówki? Widział ktoś coś
takiego?

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

2. Data: 2006-07-19 12:17:11

Temat: Re: jak zrobic scianę z cegieł?
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

|<onrad napisał(a):
> Czy jest może jakaś terakota/etc imitująca cegłówki? Widział ktoś coś
> takiego?
- sama mam takie na podmurówce domu :-) - czeskie . Inne rozwiązanie
to tapeta strukturalna imitujaca ceglaną ścianę . Widziuałam takie
- niezłe .

3. Data: 2006-07-19 12:27:54

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
> [...] Czy jest może jakaś terakota/etc imitująca cegłówki? [...]

Klinkierowe płytki elewacyjne? Oraz, skoro już przy tym jesteśmy, dowolne
inne płytki elewacyjne, tyle że IMO klinkier wygląda najmniej atrapowato.
Dobrze poszukawszy[1], da się znaleźć wielkie mnóstwo wzorów, kolorów i
wykończeń, powinno się udać dobrać takie, jak Ci się podobają.

[1]
http://tinylink.com/?ByEdeG9pEq (Wienerberger)
http://www.cerrad.com/
http://www.tarona.pl/nowa2/pl/produkty.php
i w ogóle http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22p%C5%82ytki+e
lewacyjne

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

4. Data: 2006-07-19 13:21:26

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> [...]
> atrapowato. Dobrze poszukawszy[1], da się znaleźć wielkie mnóstwo
> wzorów, kolorów i wykończeń, powinno się udać dobrać takie, jak Ci się

dzieki. oczywiscie bylo jak zawsze gdy zapytam na grupie: zaszedlem do
sklepu budowlanego za oknem i sam dowiedzialem sie ze jest to klinkier
albo cegla elewacyjna :)

Ale o co mi chodzi. Chcialbym miec cos takiego:

http://www.yokko.pl/diamond_tlo.jpg

Jak widac cegly maja rozne odcienie. Klinkier jest chyba zawsze w tym
samym kolorze i wyglada troche piecowato, nie spodobal mi sie. Widzialem
cegly elewacyjne, dosc ladne, chropowate, ale grube drogie: 3zl za
cegle. To normalna cena? Bylo napisane, ze na 1mkw przypada prawie 60
cegiel. Drogi interes, chyba ze jest gdzies taniej, moze zle trafilem.

5. Data: 2006-07-19 13:29:49

Od: Kuba_A <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

|<onrad napisał(a):
>
> Czy jest może jakaś terakota/etc imitująca cegłówki? Widział ktoś coś
> takiego?

Może coś takiego?
http://www.vox.pl/pl/pcv_solid.php

IMO w rzeczywistości wygląda to lepiej niż na zdjęciu :)

--
''~`` Kuba Adamczyk
( * * ) g...@t...pl

6. Data: 2006-07-19 13:33:34

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Kuba_A napisał(a):

> Może coś takiego?
> http://www.vox.pl/pl/pcv_solid.php

Sprawdze :) Zwlaszcza ze widze, ze dystrybutor miesci sie 500m od mojego
domu :)

7. Data: 2006-07-19 14:42:03

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...]Klinkier jest chyba zawsze w tym samym kolorze
> i wyglada troche piecowato[...]

Ależ. Klinkier bywa gładki, ryflowany i taki, co nie wiem jak się nazywa,
ale wygląda jak niedoróbka ;) Z powierzchnią o wyglądzie szkliwionym albo
matowym. Jednobarwny albo cieniowany, z większymi lub mniejszymi różnicami
między odcieniami na jednej płytce i między poszczególnymi płytkami. Brać,
przebierać :)

Z degustibusem dyskutować nie będę, jak Ci się nie podoba, to kończy temat,
ale z reporterskiego obowiązku...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

8. Data: 2006-07-19 15:13:51

Od: "tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie taka sama sciane chce postawic. Na poczatku myslalem o pelnych
ceglach ale ciezar bylby zbyt wielki. Znalazlem takie : http://www.crh-
klinkier.pl/cegly_recz_carmine.php?id=3 plytki klinkierowe recznie formowane.
Jak dla mnie bomba. Zerknij, z boku po prawej masz inne rodzaje takich plytek.

Tomek

9. Data: 2006-07-20 08:29:59

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał(a):
> [...]
> Jak dla mnie bomba. Zerknij, z boku po prawej masz inne rodzaje takich plytek.

dzieki wielkie

10. Data: 2006-07-21 11:25:44

Od: "lucky" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Czy miałes z tym do czynienia i czy mógłbyś coś bliższego o tym powiedzieć
tak z praktyki (np szacunkową cene i spsób montażu)?

Andrzej

premia gwarancyjna?
działka przy wale wiślanym
Ogrodzenie w granicy działki z położoną instalacją elektryczną.
Jakie farby polecicie ?
MATERACE MODULIA I MARSEN - jakies opinie