jak zyc

51. Data: 2005-08-11 16:26:03

Temat: Re: jak zyc
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w
wiadomości news:ddfsso$6hq$2@theone.laczpol.net.pl...

> No takich to ja nie znam.
> Mało tego, sama tez bym chyba nie potrafiła z tym żyć.

Ja znam i tak sie składa, ze nawet bardzo dobrze.Wiem ile je kosztowalo
podjecie takiej decyzji, ale o tym by mozna było godzinami rozmawiac, a
ja sama zaraz zostane pozarta;-/nie dosc, ze mam takie kolezanki, to
jeszcze nie pisze, ze załuja:-/

Gosia

52. Data: 2005-08-11 16:47:27

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):

> [...]
> podjecie takiej decyzji, ale o tym by mozna było godzinami rozmawiac, a
> ja sama zaraz zostane pozarta;-/nie dosc, ze mam takie kolezanki, to

Mleko wylane. Nie ma czego żałować. Moja znajoma też nie wiem czy
żałuje. Trudno powiedzieć. Na pewno ma wyrzuty sumienia zahaczające o
obsesję :(

Eulalka

53. Data: 2005-08-11 16:51:22

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie napisałam, ze mi sie miesci.Napisałam, ze sa takie przypadki i....zyja
> dalej.Nie moja sprawa jest ocenianie ich decyzji.Mysle, ze Twoja rowniez
> nie.

Jasne, że nie, acz krew mi się burzy, bo ogólnie nie lubię przejawów
bezdennej głupoty. Nawet, jeśli jest tylko chwilowym zamroczeniem, epizodem.
Szkoda, gdy epizod i zamroczenie kosztuje życie.

Margola

54. Data: 2005-08-11 16:51:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:

> Mysle, ze to jest bardziej złozony problem.Sa kobiety, które decyduja
> sie na skrobanke, bo jest np, efektem zdrady i nie ma mozliwosci, by
> mogły sobie pozwolic na donoszenie dziecka.

No rzeczywiście, świetny powód:-/

Jakbyś napisała, ze w domu bieda aż piszczy, a mąż alkoholik ja zgwałcił, to
jeszcze bym zrozumiała.
Justyna

55. Data: 2005-08-11 16:52:25

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama zaraz zostane pozarta;-/nie dosc, ze mam takie kolezanki, to jeszcze

Spokojnie, ograniczam się do agresji werbalnej,i to nie wobec Ciebie, zważ
:)

Margola

56. Data: 2005-08-11 18:41:25

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbyś napisała, ze w domu bieda aż piszczy, a mąż alkoholik ja
> zgwałcił, to
> jeszcze bym zrozumiała.

Nie napisałam, ze moje kolezanki usunęly ciaze która była efektem
zdrady.Napisałam, ze tak czasami bywa...

Zebys mogła sie jeszcze bardziej zgorszyc, to dodam, ze jednak z nich
była, na ciezkich, wymarzonych studiach, miała kochajacego chłopaka i
...spokojnie mogła urodzic dziecko, mogła....ale nie chciała.Uzywała
patentexu( jakos tak) ciaza była wynikiem zlego, słabego? działania
globulek.Na stos z nia......?Jej zycie, jej moralnosc i powtarzam raz
jeszcze, jej sprawa.

Gosia

57. Data: 2005-08-12 06:52:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):

> Zebys mogła sie jeszcze bardziej zgorszyc, to dodam, ze jednak z nich
> była, na ciezkich, wymarzonych studiach, miała kochajacego chłopaka i
> ...spokojnie mogła urodzic dziecko, mogła....ale nie chciała.

I nadal są razem po tym wydarzeniu? Trudno mi sobie wyobrazić tę miłość...

Ewa

58. Data: 2005-08-12 09:18:48

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik <p...@o...pl> napisał(a):

Jej zycie, jej moralnosc i powtarzam raz
> jeszcze, jej sprawa.

Decyduje o życiu innego człowieka, więc to już nie jest "jej sprawa" ("sąsiad
za ścianą katuje dziecko - jego życie, jego moralność, jego sprawa"?).
ER

59. Data: 2005-08-12 09:58:06

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ddhgvf$ss1$1@proxy.provider.pl>
medea <e...@p...fm> pisze:

> I nadal są razem po tym wydarzeniu? Trudno mi sobie wyobrazić tę
> miłość...

Dlaczego?

--
PozdrawiaM

60. Data: 2005-08-12 11:28:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> W wiadomości <news:ddhgvf$ss1$1@proxy.provider.pl>

> Dlaczego?

Jakoś nie umiem sobie wyobrazić, że ludzie, którzy się kochają, chcą być
razem i mają jako takie warunki do utrzymania dziecka, pozbywają się
owocu swojej miłości.

Ewa

Rozstanie w zwierciadle kart Tarota
nie jesteś przypadkiem nad morzem?:)